حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین GoPro HERO10 Black با فیلم برداری 5.7K 60FPS رسماً رونمایی شد

دوربین‌های GoPro به خوبی شناخته شده‌اند. این دوربین‌ها، اندازه‌ای در حد موبایل‌ها دارند. اما قابليت‌های زیادی در آن‌‌ها وجود دارد. اکنون، نسل جدید دوربین‌های GoPro رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات فنی و قیمت دوربین GoPro HERO10 Black خواهیم داشت.

مشخصات فنی دوربین GoPro HERO10 Black

همان طور که گفتیم، دوربین‌های این کمپانی به خوبی شناخته شده‌اند. ما پیش از این شاهد ارائه محصولاتی جذاب از این کمپانی بوده‌ایم. خب، باید بگوییم که نسل جدید این دوربین‌ها معرفی شده است. به گزارش Gizmochina، کمپانی GoPro به تمام ایرادات و نقص‌های دوربین GoPro HERO9 توجه کرده است. به همین ترتیب، این برند GoPro HERO10 Black را معرفی کرده است.

باید بگوییم که دوربین جدید GoPro، مجهز به پردازنده جدیدی است. این پردازنده، به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویدئوهایی با نرخ فریم بالاتر را ضبط کنند. در کنار آن، به لطف این پردازنده، دوربین هم اکنون از ثبات بیشتری برخوردار است و می‌توان به وسیله آن، به شبکه نیز متصل شد. هم اکنون، این دوربین نسل جدیدی از دوربین‌های GoPro است که تجربه کاربری بهتر از همیشه را ارائه می‌دهد!

خب، همان طور که گفتیم GoPro HERO10 Black از پردازنده جدید GP2 استفاده می‌کند. این پردازنده، نرخ فریم را نسبت به نسل قبل دو برابر کرده است. به طوری که این میزان، به فیلم برداری 5.7K با نرخ ۶٠ فریم بر ثانیه رسیده است. در ادامه، شما می‌توانید از قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ ١٢٠ فریم بر ثانیه و 2.7K با نرخ ٢۴٠ فریم بر ثانیه نیز بهره مند شوید! در نتیجه، محدودیت‌ها در این نسل از بین رفته است. این دوربین، توانایی عکاسی با وضوح ٢٣ مگاپیکسلی را دارد. همچنین ویژگی ثبت عکس‌های ١٩.۶ مگاپیکسلی در فیلم‌های 5K نیز در دسترس است.

گوپرو از ویژگی تثبیت عملکرد جدیدی با نام HyperSmooth 4.0 استفاده کرده است. به وسیله این ویژگی، ثبات عملکرد دوربین در نرخ فریم و وضوح بالاتر همچنان پایدار و کم نقص خواهد بود. از سوی دیگر، پردازنده GP2 نویزها را از تصویر حذف می‌کند. در نتیجه، می‌توانید بهتر از GoPro HERO10 Black در شرایط نوری ضعیف استفاده کنید. یک پوشش ضد آب نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده است. این پوشش، از خط افتادن دوربین تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

امکانات این دوربین به پایان نرسیده‌اند. این دوربین جدید، از ویژگی تراز افق برخوردار است. این دوربین، شما را برای ثبت یک عکس با زاویه ٠ درجه از راهنمایی می‌کند. همچنین می‌توان از آن برای ثبت عکس با زاویه ۴۵ درجه از افق استفاده کرد. این میزان در نسل قبل، ٢٧ درجه بود. اما این ویژگی، برای شما به قیمت کم‌تر شدن وضوح و نرخ فریم خواهد بود. به عنوان مثال، نرخ فریم فیلم برداری 4K به ۶٠ فریم بر ثانیه کاهش می‌یابد.

اما قابلیت اشتراک گذاری محتوا از طریق این دوربین در فضای ابری، یکی از بخش‌هایی است که GoPro HERO10 Black را خاص‌تر می‌کند. اما باید بگوییم که دسترسی به این فضای ابری، رایگان نیست. حق اشتراک ماهانه و سالانه این فضای ابری، به ترتیب برابر با ۵ و ۵٠ دلار آمریکا است.

اما اگر بخواهید محتواهای خود را از دوربین به گوشی انتقال بدهید، دردسری نخواهید داشت. چرا که گوپرو می‌گوید در این نسل و به لطف تراشه GP2، انتقال داده بی سیم تا ٣٠ درصد سریع‌تر شده است. اما اگر به سرعت بیشتری نیاز دارید، استفاده از کابل توصیه می‌شود. در نهایت، نوبت به قیمت این دوربین می‌رسد. اگر اشتراک فضای ابری این دوربین را خریداری کنید، قیمت این دستگاه به ٣٩٩.٩ دلار می‌رسد. اما قیمت اصلی این دوربین، برابر با ۴٩٩.٩ دلار آمریکا است. در صورتی که اکسسوری‌های مخصوص را نیز بخواهید، ملزم به پرداخت ۵۴٩.٩ دلار خواهید بود.

نظر شما در مورد این دوربین چیست؟ مشخصات آن چطور است؟ کدام ویژگی GoPro HERO10 Black را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️