حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکشن کم های GoPro در آستانه بزرگ‌ترین تغییرات خود در سال‌های اخیر هستند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، دوربین

دوربین‌های اکشن GoPro یکی از وسایلی است که بی شک ورزشکاران رشته‌های مختلف به آن علاقه زیادی دارند. این دوربین‌ها با کیفیت بالا و حجم و فضای کمی که اشغال می‌کنند، گزینه شماره یک ورزشکاران محسوب می‌شوند. اکنون اکشن کم های GoPro در آستانه بزرگ‌ترین تغییرات خود در سال‌های اخیر هستند. با ترنجی همراه باشید.

اکشن کم های GoPro در آستانه بزرگ‌ترین تغییرات خود در سال‌های اخیر هستند

تیزر جدید GoPro به دو مدل جدید از دوربین‌ها Hero اشاره می‌کند. دوربین‌های اکشن GoPro در چند سال گذشته یک چرخه ارتقاء قابل پیش‌بینی را دنبال کرده‌اند، اما بر اساس یک تیزر جدید و جذاب که اخیرا منتشر شده است، این روند در آستانه یک تغییر بزرگ است. این ویدیو کوتاه تایید می‌کند که Hero 11 Black در دو اندازه مختلف عرضه خواهد شد.

این تیزر غیر معمول و فاش‌ کننده GoPro، به ما نکات مهمی درباره آنچه که در مراسم معرفی بعدی این شرکت که در ۱۴ سپتامبر ساعت ۶ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود، می‌دهد. برای اولین بار از زمان عرضه اولیه GoPro Session در سال ۲۰۱۵، شاهد عرضه دوربین اکشن پرچمدار آن در دو شکل خواهیم بود که یکی از آن ها به احتمال زیاد Hero 11 Black است که یک نسخه کوچک‌تر نیز همراه با آن عرضه می‌شود.

ویدئو

اطلاعات اخیر از WinFuture، نشان می‌دهد که یک مدل Hero 11 Black Mini نیز در راه است و به احتمال بسیار زیاد، GoPro با انتشار یک تیزر ویدیویی که تقریبا یک دوربین اکشن جمع و جور را معرفی می‌کند، در کنار یک مدل استانداردتر که بسیار شبیه GoPro Hero 10 Black به نظر می‌رسد، تلاش خواهد کرد تا شایعات قبلی را بیش از پیش تقویت کند.

دوربین Hero 11 Black Mini، که البته اگر بتوان واقعا این وسیله را یک دوربین اکشن جمع و جور نامید، به احتمال زیادی می‌تواند جانشین معنوی GoPro Hero Session باشد که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و سه سال بعد نیز تولید آن متوقف شد. بر اساس پوستر جدیدی در سایت GoPro، نسخه Mini به کوچکی Session مکعبی شکل که تنها ۷۴ گرم وزن داشت، نخواهد بود. اما این می‌تواند از نقطه نظر قابلیت استفاده خوب باشد، چرا که بررسی GoPro Hero 5 Session نشان می‌دهد که این دوربین اکشن از عمر باتری ضعیف و کنترل‌های نامناسب برخوردار است.

اکشن کم های GoPro

در عوض، به نظر می‌رسد که نسخه مینی به سادگی یک Hero 11 Black بدون نمایشگر جلو و عقب خواهد بود، به این معنی که حداقل طبق گفته WinFuture، باید همان سنسور و قدرت پردازشی جدید را به همراه داشته باشد. با این حال، دو دوربین اکشن احتمالا باتری‌های متفاوتی خواهند داشت، پس باید منتظر بمانیم تا ببینیم این موضوع چگونه پیش خواهد رفت و محصول نهایی نیز چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد.

ورود فرم فاکتور و طراحی جدید Hero با نظراتی که GoPro در اوایل سال جاری در مورد گسترش محصولاتش به انواع نسخه‌های جدید دوربین‌های اکشن ارائه کرد، همخوانی خواهد داشت. نیک وودمن، مدیرعامل GoPro طی تماسی که توسط وب‌سایت مالی The Motley Fool رونویسی شده است، گفته بوده که در پایان سال ۲۰۲۲، ما قصد داریم عرضه سخت‌افزار خود را از دو نوع محصول افزایش دهیم. امروز، هیرو و مکس، چهار محصول مجزای دوربین دارند.

به نظر می‌رسد این چهار محصول متمایز Hero 11 Black، Hero 11 Black Mini، Max و Hero 10 Black Bones خواهند بود که یک مدل پهپاد محور است که در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است. ظاهرا این پایان تغییر GoPro نیز نخواهد بود، وودمن همچنین اضافه کرد که ما انتظار داریم تا پایان سال ۲۰۲۳ سبد محصولات خود را بیشتر گسترش دهیم.

اکشن کم های GoPro

به گفته خبرگزاری TechRadar، همه این محصولات چیزی شبیه به یک تغییر برای GoPro هستند که از زمان GoPro Hero 8 Black در تلاش برای حفظ دوربین‌های اکشن خانگی خود، معرفی‌های خود را ساده‌تر کرده است. با وجود اینکه آیفون ۱۴ یک حالت اکشن تثبیت شده جدید را معرفی کرده است، به نظر می‌رسد گوپرو دوباره به دنبال ارائه گزینه‌های تخصصی‌تری به کاربران خود باشد.

این که این دوربین اکشن مینی جدید برای چه کسی خواهد بود و چه قابلیت‌هایی داشت مشخص نیست، بنابراین باید باید تا ۱۴ سپتامبر منتظر بمانیم و در رونمایی رسمی این محصول آن را ببینیم، اما با توجه به اینکه Hero 10 Black Bones دوربین‌های پهپاد محور را پوشش می‌دهد، به نظر می‌رسد برای هرکسی که می‌خواهد GoPro را روی کلاه خود نصب کند، به عنوان مثال، دوچرخه‌سواران پیست، دوچرخه‌سواران کوهستان و موج سواران جذاب باشد و امیدواریم که برچسب قیمت آن نیز با طراحی کوچک‌تر آن مطابقت داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان