حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) بدون بریدگی نمایشگر در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

نمی دانم شما هم شنیده اید که وقتی به چیزی فکر می کنید، در مدار آن قرار می گیرید! دیروز بود که تصویری از یک موبایل ال جی با نمایشگر Full Vision اما بدون بریدگی نمایشگر دیده شد و گمانه زنی ها را درباره اینکه تصویر مذکور متعلق به موبایل جدید ال جی بوده یا این همان ال جی جی 7 تینکیو با بریدگی نمایشگر پوشیده شده است، آغاز شد. ما در ترنجی به شما گفتیم که این نمی تواند ال جی جی 7 با بریدگی نمایشگر پوشیده شده باشد ولی لزوما نمی توانستیم دستگاه دیگری را هم نام ببریم چرا که این طراحی برای میان رده ای مانند ال جی Q7 بیش از حد خوب است که واقعی باشد! پس این دستگاه جدید چه مدلی است؟! صدای پای دستگاه جدیدی به نام ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) می آید که بریدگی نمایشگر هم ندارد! در ادامه ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

درک راهبرد ال جی موبایل کمی سخت است. معرفی ال جی وی 30 در نمایشگاه IFA2017، شهریور ۹۷ صورت پذیرفت اما عرضه جهانی تاخیر داشت. پس از آن و را تعویق در معرفی ال جی جی 7 شاهد معرفی نسخه ویژه ای از آن به نام ال جی وی 30 اس تینکیو بودیم که با هوش مصنوعی بهینه شده بود. هر چند واقعا برای معرفی آن الزامی نبود اما این اتفاق روی داد و ال جی سعی کرد در MWC2018 غایب نباشد.

حالا اما شایعه معرفی ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) را متوجه نمی شوم آن هم در شرایطی که ۱۳ اردیبهشت معرفی ال جی جی 7 تینکیو انجام می شود و طبق روال انتظار معرفی ال جی وی 40 احتمالا تینکیو (!) را در IFA2018 یعنی شهریور امسال داریم. واقعا ال جی وی 35 تینکیو قرار است چه زمان و چرا معرفی شود؟! شما چطور فکر می کنید؟

از چرایی معرفی ال جی وی 35 که بگذریم می رسیم به مشخصات احتمالی آن که کاملا شبیه به ال جی وی 30 است اما با این تفاوت که پنل نمایشگر ۶ اینچی QHD+ آن دیگر مانند مانند ال جی وی 30 از نوع P-OLED نیست و ال جی پنل OLED را انتخاب کرده است. گفته می شود نسبت نمایشگر به بدنه در این دستگاه از 80% عبور می کند و بریدگی نمایشگر هم نخواهد داشت. همچین اضافه شدن دستیار هوشمند صوتی قدرت گرفته از هوش مصنوعی به این دستگاه با قابلیت شنیدن دستورات حتی از فاصله ۵.۲ می تواند قابل ذکر باشد.

به صورت کلی هنوز انگیزه ال جی موبایل از تولید ال جی وی 35 تینکیو برای ما مبهم است اما می توان حدس زد که تصویر لو رفته دیروز می تواند متعلق به این دستگاه باشد! نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ال جی کم کم داره راه سونی رو میره یعنی خودشم نمیدونه داره چیکار میکنه

ahmad

من حدس میرنم الجی میخواد وی35 رو همزمان با نوت 9 معرفی کنه و وی40 رو نگه داره برای رقابت با میت 20 و اس10 اینجوری منطقی بنظر میاد

BeFair

آخه میت 20 همزمان نوت 9 معرفی میشه دیگه (تقریبا)

ahmad

نه بابا نوت معمولا مرداد معرفی میشه و میت اویل آذر

REZA

بنظرم چند وقت دیگه نمایشگر بدون حاشیه مزیت حساب میشه!

Peiman

یه تصمیم عاقلانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)