حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) رسما و در سکوت معرفی شد، اسنپدراگون 845 اضافه شده است

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی

از آن جایی که ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) قرار نیست در بازار ایران رسما عرضه شود نباید خیلی این دستگاه برای ما اهمیت داشته باشد اما به صورت کلی دید این شرکت کره ای به بازار تلفن های همراه می توان دید. ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) رسما و در سکوت معرفی شده و باید گفت اسنپدراگون 845 اضافه شده است که حاصل آن قیمت 900 دلاری ال جی وی 35 (LG V35 ThinQ) است.

ال جی وی 35 تینکیو

ال جی وی 35 تینکیو

ال جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) نسبت به ال جی وی 30 شاهد ارتقا چیپست و دوربین است. خوشبختانه این دستگاه برخلاف ال جی جی 7 تینکیو با نمایشگر بدون بریدگی نمایشگر عرضه شده و ما طرفدار آن هستیم. نمایشگر 6 اینچی OLED این دستگاه از فناوری HDR 10 نیز پشتیبانی می کند. دوربین دوگانه یک ارتقا کوچک داشته که حالا هر دو دوربین 16 مگاپیکسلی هستند و این پر رزلوشن ترین دوربین عریض دیده شده تا کنون روی یک موبایل است. دوربین سلفی نیز از 5 مگاپیکسلی به 8 مگاپیکسلی ارتقا پیدا کرده و این نیز یک موضوع خوب می تواند به شمار برود.

ال جی وی 35 تینکیو ویژگی خاص پرچمدارهای این شرکت کره ای یعنی Quad DAC را دارد و از فناوری صدای فراگیر 7.1 کاناله (DTS:X) پشتیبانی می نماید. خوشبختانه هدفون های برند Bang & Olufsen  نیز در جعبه ال جی وی 35 تینکیو است. گواهی های IP68 و گواهی مقاومت نظامی MIL-STD 810G از مواردی که به دیدن آن در موبایل های ال جی عادت کرده ایم اما افزایش 10٪ باتری حجم 3300 میلی آمپری را به این فبلت 6 اینچی اضافه شده است.

حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی در انتخاب های 64 و 128 گیگابایتی در کنار چیپست اسنپدراگون 845 برای اجرای اندروید 8.0 ارایه می شود و این برتری نسبت به ال جی وی 30 است. در پایان باید گفت قیمت 900 دلاری حتی برای بازار امریکا هم زیاد است! نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی وی 35 تینکیو انتخاب خوبی خواهد بود؟ این سردرگمی ال جی به چه دلیل است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اون رنگش ابی نیست بیشتر؟

mTAAHAAm

قیمت 900 دلاری حتی برای بازار آمریکا هم زیاده
واقعا افزایش قیمت در بازارها احساس می شه طرح رجیستری و کاهش ارزش پول ملی هم مزید بر علت شده

mTAAHAAm

وقتی با وی سی ثینکیو مقایسه بشه می بینیم تغییرات بسیار بسیار جزیی داشته

Amir Hossein

چرا ال جی این همه عجله واسه معرفی گوشی داره؟ G7 مدت زیادی از معرفیش نمیگذره که اینو معرفی کرده?

Naranj

این گوشی رو به سفارش اپراتور ای تی امریکا تولید کرده
الجی تو امریکا فروش بالایی داره

Peiman

یعنی این گوشی یجورایی پرچمدار الجی به حساب میاد .درسته؟ صفحه اولد نسبت به ال سی دی جی ۷ یه برتری و همچنین قیمت بالاتر این گوشی نسبت به جی ۷

Mortazavi

اميدوارم مشكلات صفحه حل شده باشه و دوربين هم بهتر شده باشه

Sample

خدایی ای شرکتا دیگه دارن شورشو درمیارن. آخه یه دقیقه با خودشون فکر نمی‌کنن شاید یکی پرچمدار ۶ اینچی دوست نداشته باشه!؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)