حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی وی 35 تینکیو (LG V35 ThinQ) اختصاصا برای اپراتور AT&T ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی به تازگی پرچمدار 2018 خود را معرفی کرده است. ال جی جی 7 تینکیو دستگاهی است که برای سال 2018 این شرکت قرار است آورده خوبی داشته باشد اما تضمینی بر این موضوع نیست. لابه لای شایعات پر تعداد این دستگاه، دو شایعه یکی درباره یک موبایل بدون بریدگی نمایشگر از ال جی دیدیم و دیگری درباره دستگاهی با نام ال جی وی 35 (LG V35) بود. حالا اما شنیده های جدیدی وجود دارد که ارزش مرور کردن دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات پیرامون ال جی وی 35 با شما همراه باشیم.

شنیده می شود که اپراتور بزرگ AT&T امریکا قصد ندارد ال جی جی 7 تینکیو را تحت قرارداد عرضه کند و خب این می تواند تاثیر بزرگی در کاهش فروش این دستگاه داشته باشد. دلیل به هر حال به خود اپراتور باز می گردد و تصمیماتی که می گیرد. پس از آن شنیده می شود که ال جی با AT&T برای ارایه یک دستگاه اختصاصی همکاری کرده است و بله … حدس شما درست است، الجی وی 35 تینکیو که مدتی نام آن شنیده می شد و یک دستگاه بین ال جی وی 30 و ال جی وی 40 است، دستگاهی اختصاصی برای یکی از اپراتورهای امریکایی خواهد بود.

انتظار می رود که طراحی کاملا شبیه به ال جی وی 30 باشد و مشخصات آن مشابه با ال جی جی 7 که البته همانند ال جی وی 30 اس تینیکو و ال جی جی 7 تینکیو یک عبارت تینکیو نیز در انتهای نام خود دارد! هر چند این دستگاه اختصاصی برای یک بازار و یک اپراتور است و چون ال جی سهم قابل توجهی از این بازار (بازار امریکا) را دارد، می تواند حرکت عقلانی باشد اما مشخصا ال جی موبایل در شرایط روتینی قرار ندارد!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی وی 35 تینکیو برای ال جی چقدر آورده داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اگه این باشه بهترین طراحی هست که تا به حال دیدم حتی بهتر از اس9

Mortazavi

منم طراحي هاي جديد الجي رو خيلي دوست دارم مخصوصا وي سي وجي٧ كه با مخفي كردن ناچ مثل وي سي ميشه با دوربين عمودي

Mortazavi

احمد جان منظورت طراحي پشت گوشي از اس٩ بهتره ديگه؟

ahmad

نه کل طراحی منظورمه پشتش که قطعا بهتره جلوشم بخاطر اینکه من با لبه های خمیده مشکل دارم و بنظرم این طراحی الجی خمیده نیست و برام جذابتره در کل بهترین و زیباترین اسمارتفون تا الان هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)