حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) لو رفتند، بریدگی نمایشگر تایید می شود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات

شایعات زیادی درباره ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ)‌ در ترنجی خواندیم و خیلی از موارد را درباره آن می دانیم، از مشخصات سخت افزاری تا طراحی و تردیدهای ال جی برای یک ارایه موفق! هر چند از گوشه و کنار اخباری به گوش می رسد که ال جی موبایل از بازار ایران به صورت رسمی خارج می شود اما به هر حال بررسی شایعات پیرامون پرچمدار بعدی این شرکت کره ای خالی از لطف نیست. امروز در شایعه ای رنگ های ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) لو رفتند و بریدگی نمایشگر تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

پس از اینکه ال جی برای بریدگی نمایشگر ال جی جی 7 (LG G7) از شما نظر خواست ما شنیدم که نام پرچمدار بعدی این شرکت، ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) خواهد بود. سپس اولین تصویر از ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) لو رفت و شاهد تایید شایعات بودیم. تقریبا می دانیم که ال جی جی 7 (LG G7) اوایل خرداد و با قیمت بین 850 تا 950 دلار رونمایی خواهد شد و حالا با لو زفتن رندری طراحی و رنگ های ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) دیده می شود.

رنگ های ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) پنج عدد خواهند بود و نام رسمی آن ها عبارت است از:

  • 1- Aurora Black
  • 2- Platinum Grey
  • 3- Moroccan Blue
  • 4- نسخه مات Moroccan Blue (سمت چپ اولین دستگاه)
  • 5- Raspberry Rose

موجود بودن این رنگ ها در بازارهای مختلف متغیر است اما رنگ مشکی حتما در تمام بازارها عرضه می شود. خوشبختانه شیشه ای شدن موبایل ها اگر در مقاومت آن ها تاثیر منفی داشته اما در تنوع رنگی آن ها تاثیر مثبت ارایه کرده است. اما دو نکته کلی درباره طراحی ال جی جی 7 تینکیو وجود دارد که می تواند به آن ها اشاره کرد. ابتدا لوگوی ال جی!

لوگو ال جی روی جی 7 تینکیو

لوگو ال جی روی جی 7 تینکیو

ببخشید که این تصویر واقعا کوچک است اما برای تمرکز بیشتر آن را کراپ کردم! حالا روی قاب پشتی به جای ثبت مدل (مثلا G6) فقط لوگو ال جی وجود دارد. روی قاب جلویی هم همانند الجی وی 30 خبری از لوگو ال جی نیست. به نظر می رسد که یا به صورت کلی گوشه های نمایشگر ال جی جی 7 گردتر شده و شبیه به گلکسی اس 9 است یا این رندر کمی متفاوت با چیزی که در واقع ال جی جی 7 تینکیو خواهد بود، دیده می شود.

موضوع دوم اما به طراحی دوربین دوگانه ال جی جی 7 تینکیو و دکمه های فیزیکی باز می گردد. جایی که دوربین دوگانه در ادامه تغییر طراحی اپل (!) همه از حالت افقی به عمودی تغییر پیدا کردند و ال جی نیز این تغییر را برای دوربین ال جی جی 7 تینیکو اعمال کرده است. همچنان اما ال جی معتقد است که دوربین دوم باید فوق عریض باشد و کاربرد آن بیشتر از عکاسی پرتره و تله در موبایل است! ما نیز عکاسی زاویه دید عریض را روی موبایل می پسندیم اما نه اینکه لنز تله از آن حذف شود! بله، یعنی 3 دوربین با اپتیک های مختلف که متاسفانه فعلا به تحقق نپیوسته است.

دوربین ال جی جی 7 تینکیو

دوربین ال جی جی 7 تینکیو

همینطور دکمه مخصوص هوش مصنوعی مانند سامسونگ بیکسبی روی قاب کناری دستگاه و زیر دکمه های تنظیم حجم صدا قرار گرفته است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) با این طراحی و رنگ ها می تواند در بازار موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحیش اصلا نمی پسندم هم حاشیه پایین داره هم حاشیه بالا +ناچ!

hamid reza

شدیدا موافقم طراحیش ناشیانه و غیر معقوله

Mortazavi

دلم واسه الجی میسوزه
هر تغییری رو داره واسه فروش بیشتر میده
آخه حاشیه بالا با ناچ!!!!

Mortazavi

از اونور دوربین افقی الجی واقعا زیباترین سبک طراحی دوربین دوگانه بود ولی عوضش کرد که سامسونگ طور تر بشه

وقتی نوآوری میکنی و استقبال نمیشه مجبوری اینجوری ناشیانه تقلید کنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)