حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رنگ قرمز (PRODUCT RED) امروز معرفی می شوند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل

برند PRODUCT RED متعلق به بنیاد RED است که به دنبال جذب بخش خصوصی برای افزایش آگاهی و منابع مالی برای کمک به از بین بردن اچ آی وی / ایدز در هشت کشور آفریقایی است. برندهای معتبری همچون نایک، اپل، کوکا کولا، الکترونیک آرتس، آرمانی، بیتس الکروتیکس و حتی سوپرسل و … با این بنیاد همکای می کنند و محصولاتی را تحت عنوان PRODUCT RED طراحی و تولید می کنند که تا 50٪ از سود فروش آن محصولات به این بنیاد کمک می شود. یکی از پرفروش ترین و معروف ترین محصولات در این حرکت را می توان محصولات اپل دانست. حالا طبق شایعات خبر می رسد که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رنگ قرمز (PRODUCT RED) امروز معرفی می شوند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

PRODUCT RED

PRODUCT RED

آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X موبایل های شیشه ای هستند و از این نظر می توان گستره رنگ فراوانی برای آن ها داشت، با این وجود اما اپل گستره انتخاب کاربران خود را تنها به 3 رنگ برای آیفون 8 و 8 پلاس و 2 رنگ برای آیفون X کاهش داده است در حالی که آیفون 7 پنج رنگ داشت! یکی از شایعات پیرامون این دستگاه ها این است که اپل به زودی رنگ های دیگری را برای تقویت فروش آیفون های کم فروغ 2017 خود ارایه خواهد کرد اما هنوز جزئیات دقیقی در دسترس نیست.

به جز این که احتمالا اپل آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رنگ قرمز (PRODUCT RED) را امروز 9 آوریل معرفی خواهد کرد البته احتمالا (!) انتظار می رود که آیفون X طلایی را نیز در کنار آن ها ارایه نماید. همچنین شارژر وایرلس AirPower که از زمان معرفی آیفون های 2017 با قابلیت شارژ وایرلس معرفی شده و هنوز به بازار ارایه نشده است نیز انتظار می رود که در این معرفی ارایه شود.

محض اینکه شاید ندانید باید بگویم که این معرفی خیلی ساده و تحت یک خبر صورت خواهد پذیرفت و کنفرانس یا چنین چیزی برای آن دایر نمی شود که البته عقلانی هم هست! بسیار خوب، نوبت شماست، تا به حال از PRODUCT RED خرید کرده اید؟ کاش کمپین مشابهی در داخل کشور نیز اجرا می شد تا بتوان به این طریق کمکی به آن بخش هایی که نیازمندند،‌ داشت! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

برای فروشندگان ایرانی این رنگ بهونه ای برای ۵برابر افزایش قیمت!!

Peiman

رنگ بسیار زیبایی و اگر دلار اینقدر وحشتناک بالا نرفته بود خیلی دوست داشتم این رنگ بخرم
لعنت به همشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)