حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ آیفون 8 پلاس قرمز

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

سه روز قبل بود که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز در کنار قاب قرمز آیفون X رسما رونمایی شدند. تصاویر رسمی این دستگاه ها را دیدیم اما حقیقتا تصاویر رسمی خیلی نگاه صحیحی از رنگ قرمز آیفون 8 پلاس به ما نمی دهند. اجازه بدهید آنباکسینگ آیفون 8 پلاس قرمز را از MKBHD ببینیم و نگاه بهتری نسبت به این دستگاه پیدا کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپل از آیفون 7 به این سو، یعنی از سال گذشته تصمیم اضافه کردن آیفون های خود به لیست محصولات Red PRODUCT را گرفت و حالا برای سال دوم، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز را رسما معرفی کرده است. متاسفانه نمی توان برخی تصمیمات اپل را به راحتی درک کرد یا اگر آن را درک می کنید، بخواهید قبولش هم بکنید! آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X هر سه از یک نوع شیشه بهره می برند ولی اپل تصمیم می گیرد که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رنگ قرمز داشته باشد اما آیفون X خیر!

به هر حال خوشحالم که همین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس صدای کاربران را شنیده اند و پنل جلویی دستگاه از رنگ سفید به رنگ مشکی تغییر پیدا کرده است. رنگ اما رنگی است که دلرباست! آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بدنه آلومینیومی دارند و رنگ قرمز آن ها مات است اما به دلیل شیشه ای بودن آیفون 8 و آیفون 8 پلاس یک رنگ قرمز خیلی قرمز را شاهد هستیم، یک رنگ قرمز به قولی فراری طور!

نظر شما درباره این رنگ آیفون چیست؟ فکر می کنید خرید آیفون جدید در این بازه زمانی که کمتر از 6 ماه تا معرفی رسمی آیفون بعدی باقی مانده، فکر خوبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خیلی خیلی جذابه ولی من امروز عکسای وان پلاس 6 رو که دیدم همه گوشیها از چشم افتاد

Yas

خیلی خوشگل و‌جذاب شده
مخصوصا این بار که جلوی گوشی مشکی شده بجای سفید
اما من هنوز هم مشکی و ترجیح میدم ?

Peiman

من بشدت شیفته این گوشی شدم حیف که خیلی گرونه

hamid reza

۷ و ۷ پلاس قرمز از این خوشگل تر بودن قرمز این خیلی جلفه

mainuser

لعنتی قرمزش هم با قرمزهای دیگه فرق میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)