حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون X طلایی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

در معرفی رسمی آیفون های 2017 رنگ های آیفون تن (iPhone X) مشخص شد و تنها 2 انتخاب موجود بود، مشکی و سفید! این محدودیت در انتخاب آن هم برای یک موبایل شیشه ای خیلی بعید بود. حالا و پس از معرفی آیفون 8 قرمز نوبت به تحقق شایعه آیفون X طلایی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصاویر لو رفته آیفون X طلایی را ببینیم.

آیفون X طلایی

آیفون X طلایی

آیفون X طلایی

آیفون X طلایی

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آیا در ماه‌های جاری اپل رنگ طلایی سرخگون (Blush Gold) را به آیفون X اضافه می‌کند؟ این رنگ طلایی خیلی جذاب نبود اما به هر حال حتی پیش از معرفی رسمی نیز این رنگ شایعه شده بود. در این شایعه جدید که به دلیل افشا شدن آن از FCC می توان اعتماد بیشتری به آن کرد، رنگ طلایی آیفون X دقیقا شبیه به رنگ طلایی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس است. بدنه استیل ضد زنگ آن طلایی اشباع شده ای دارد که تصمیم گرفتن برای زیبایی آن به عهده شماست، به نظر من که زیباست.

اضافه شدن رنگ جدید به مرور زمان به موبایل های اپل خیلی مرسوم نیست، شرکت های دیگری مثل سامسونگ یا دیگر تولیدکننده های اندرویدی این راهبرد را دارند اما اپل عموما تمام رنگ های موبایل خود را ابتدا معرفی می کند مگر اینکه مثلا رنگ قرمز خاص Red PRODUCT باشد و فلسفه عرضه آن کاملا متفاوت است. تقریبا می توان گفت آیفون X طلایی اگر معرفی شود جز استثناهای رونمایی رنگ متفاوت آیفون پس از معرفی رسمی است!

نظر شما چیست؟ یک آیفون طلایی 6 یا 7 میلیون تومانی دوست دارید؟!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اصلا از این رنگش خوشم نیومد اگه مثل آیفون 8 و پلاس اینم نسخه قرمز رنگ داشت بهتر بود

mostafa3

رنگ چیه که لو بره یا نره
😐

Peiman

چیز جالبی از آب درنیومده.
گلد آیفون ۸ بسیار زیباتر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)