حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از آنر 10 (Honor 10) لو رفت، طبق پیش بینی ترنجی قاب پشتی شیشه ای است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

پریروز بود که در ترنجی خواندیم آنر 10 (Honor 10) تاریخ 25 اردیبهشت در لندن رونمایی خواهد شد. حالا امروز تصویری از قاب پشتی آن لو رفته که اطلاعاتی جالبی درباره آنر 10 (Honor 10) را به ما نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در ترنجی به شما گفتیم که با توجه به دو نسل قبلی یعنی آنر 8 و آنر 9 شاید بدنه شیشه ای داشته باشد، این حدس ما بود و حالا می بینیم که درست از آب در آمده است. همانطور که در تصویر تبلیغاتی لو رفته از آنر 10 (Honor 10) می بینید، شاهد یک موبایل شیشه ای با رنگ متغیر گرادیانت طور که در هوآوی پی 20 پرو نیز دیدیم، با دوربین دوگانه و لبه های خمیده قاب پشتی شبیه به آنر 9 هستیم. بدین تریبت آنر 10 نیز از نظر طراحی مانند نسل های قبلی خود یعنی آنر 8 (Honor 8) و آنر 9 (Honor 9) نقطه قوت ویژه ای خواهد داشت. اگر این دستگاه ها را از یاد برده اید توصیه می کنم نقد و بررسی ترنجی از آن ها را مرور کنید:

نقد و بررسی هواوی آنر ۸ (Honor 8): غرور

 

نقد و بررسی هوآوی Honor 9 : اغفال کننده!

اما به آنر 10 (Honor 10) بازگردیم جایی که پرچمدار زیربرند هوآوی یعنی آنر قرار است تقریبا در یک بازه زمانی با پرچمدارهای ال جی، اچ تی سی و وان پلاس عرضه شود، شرکت هایی که ترجیح دادند پرچمدارهای خود را همزمان با عرضه سامسونگ، سونی و هوآوی عرضه نکنند. درباره مشخصات سخت افزار آنر 10 می توان گفت که انتظار استفاده از چیپست کایرین 970 را داریم و البته شاید نمایشگر آنر 10 همانند هوآوی پی 20 و هوآوی پی 20 پرو دارای بریدگی باشد!

پرچمدارهای آنر عموما با مشخصا خوب و قیمت مناسب تر عرضه می شوند که عموما ارزش خرید خوبی را ارایه کرده اند. با به روزشدن سخت افزار نسبت به آنر 9 می توان انتظار داشت که این دستگاه نیز فروش خوبی را تجربه کند. هر چند آنر 10 با آنر ویوو 10 اشتراکات زیادی دارد اما از نظر طراحی می توان آن را دستگاه جذاب تری دانست هر چند که بدنه آلومینیومی آنر ویوو 10 کمی دلگرم کننده تر بود.

نظر شما چیست؟ آنر 10 می تواند دستگاه موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

گوشی های انر هواوی همیشه گوشی های خوبی بودن و گزینه های خوبی برای خرید میشه بینشون پیدا کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)