حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مدیریت رم آیفون X در آپدیت iOS 11.3 برطرف شده است

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، تماشا کنید، سامسونگ

مشکل مدیریت رم آیفون X بزرگترین ایراد نرم افزاری بود که در این دستگاه به چشم می خورد. چنین موضوعی باعث می شد بهترین آیفون اپل در مقابل تمام پرچمدارهای دیگر اندرویدی در بحث مدیریت رم و در نهایت تست سرعت، سرافکنده باشد. حالا اما گویا آپدیت iOS 11.3 به جز ویژگی هایی که درباره آن در ترنجی خواندیم، یک برتری بزرگ به نام حل شدن مشکل مدیرین رم آیفون X را به این دستگاه آورده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید ویدیو تست سرعت آیفون X با iOS 11.3 را با گلکسی اس 9 پلاس با اندروید 8 و آخرین آپدیت آن را ببینیم.

همانطور که در ویدیوی بالا از کانال XEETECHCARE دیدیم، آپدیت iOS 11.3 مشکل مدیریت رم آیفون X را به کلی برطرف کرده و حالا آیفون 1000 دلاری اپل در این بخش هیچ مشکلی ندارد. در این تست اما گلکسی اس 9 پلاس به شکل محسوسی سریع تر شده و در اجرای برخی از بازی ها حتی سریع تر یا پایاپای آیفون X پیش می رود و دیگر برتری مطلق آیفون را در بخش بازی ها شاهد نیستیم. همچنین این موضوع در اجرای برنامه و بارگذاری صفحات وب نیز مشخص است.

در پایان موضوع مهم در این ویدیو این است که هم اکنون و پس از آپدین iOS 11.3 آیفون X مثل همه آیفون های دیگر در بحث مدیریت رم می درخشد. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir_galaxy

منم این موضوع رو قبلا گفتم،ک گلکسی اس ۹ در اجرای بازی ها به شدت سریع شده و از آیفون ۱۰ بهتر اجرا میکنه

Milad7

برام سواله چرا قبل از شروع اين تست ها جلوي دوربين نور صفحه نمايش را مثلا تا اخر زياد نميكنن كه يه جورايي كيفيت صفحه نمايش گوشي ها هم مقايسه بشه.

کهکشان

سوپر ماریو رفرش کرد !

دوستان اینم در نظر بگیرید سرعت دانلود مودم آیفون 10 فقط 600 مگا هست و اس 9 1200 مگا یعنی دوبرابر !

moh3n

دوست عزیز رفرش نکرد. اگر توجه کنی خود طرف هم گفت no its not refresh. یه چیزی باید دانلود میشده ظاهرا طرف نذاشته بوده دانلود بشه

Peiman

خیلی دیر بود باید زودتر از اینا این مشکل رو باید حل میکرد

Faraz

اون تم سامسونگ چی بود خیلی با حال بود

ahmad

کم کم ای او اس داره اونی میشه که باید باشه ای او اس 12 قطعا تو سرعت بی نظیر خواهد بود چون شایعاتی هست که اپل قراره تغییرات اساسی نده و رو بهبود اون کار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)