حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عقب نشینی موسس وان پلاس از موضع توصیه به دوست داشتن بریدگی نمایشگر

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | وان‌پلاس

گاهی اوقات هست که به موضوعی توجه نمی کنیم بلکه آن هم به ما توجه نکند (!) ولی نمی شود! این بریدگی نمایشگر از آن پونه هاست که درب خانه ما درآمده و رشد می کند و رشد می کند و رشد می کند! حال در این شرایط شخصی مثل کارل پی موسس وان پلاس که البته شرکت های دیگر برای حرف آن تره هم خرد نمی کنند (از بابت که بخواهیم نگران تاثیر گذاشتن صبحتش بر دید دیگر شرکت ها باشیم) در توئیتی عنوان کرده بود که “یاد بگیرید بریدگی نمایشگر را دوست داشته باشید!” آ … عزیزم! اگر دوست داشتن چیزی یاد گرفتنی بود که ما مشکلی نداشتیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره عقب نشینی موسس وان پلاس از موضع توصیه به دوست داشتن بریدگی نمایشگر بیشتر صحبت کنیم.

یاد بگیرید بریدگی نمایشگر را دوست داشته باشید!

یاد بگیرید بریدگی نمایشگر را دوست داشته باشید!

این تصویر محتوای توئیتی است که 3 روز پیش کارل پی در توییتر خود منتشر کرده بود و پس از حرکت انتشار تصویر بخشی از نمای جلویی وان پلاس 6 به صورت رسمی و از TheVerge، تلاش داشت تا ذهن مخاطبان را برای پذیرش این موضوع بریدگی نمایشگر وان پلاس 6 نرم تر کند و در نهایت خودش توئیت خود را پاک کرد!

هر چند این عقب نشینی نرم به معنی حذف بریدگی نمایشگر از وان پلاس 6 (Oneplus 6) نیست اما مشخصا افکار عمومی و کاربران این پدیده را نمی پسندند! البته که افکار عمومی کم شدن پورت ها و ادغام شدن آن ها درهم یا حذف جک 3.5 میلی متری صدا را هم نمی پسندیدند ولی به آن ها عادت می کنند، عادی که ولی با به روز شدن بازار تازه برتری های خود را نمایان می کند ولی بریدگی نمایشگر موضوعی نیست که آینده را مشخص کند، تا رسیدن به آینده میهمان ما خواهد بود و سپس ما را ترک می کند نه اینکه در آینده جایی داشته باشد!

نظر شما درباره بریدگی نمایشگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فقط اپل هست که از این بریدگی استفاده میکنن بقیه سازندگان کپی بدون دلیل خاص میکنن از این شرکتا بپرسی چرا این کارو کردی توضیح خاصی ندارن

mTAAHAAm

بله دقیقا
خیلی از شرکت ها هم از این کپی کاری های بی شرمانه!!!!!! نمی کنند مثل:
سامسونگ، سونی و HTC و کم کم دارم حرف دوستانی را که از کلمه” بااصالت ” استفاده می کنند را درک می کنم.

Peiman

توضیحشون اینه که چون اپل اینکارو کرده ما هم باید اینکارو بکنیم

علی شیخ زاده

اپل روانشناسی بازار عالیی داره و سلیقه مشتری رو ب خوبی درک میکنه و اینا چون میدونن اپل تعیین کننده مسیره هرکاری اپل میکنه انجام میدن آخر هم از نظر فروش موفق میشن

Pouya

شرمنده کامنتم بی ربطه
#خبر

?خبر بر فیلتر تلگرام تکذیب شد..!

رئیس کمیته بین‌الملل کمیسیون قضایی مجلس:
?در جلسه غیرعلنی مجلس که پیش از سال جدید برگزار شد نیز درباره آسیب‌های سیستم‌های غیربومی صحبت و بر ضرورت جایگزین کردن سیستم‌های بومی تاکید شد اما از بستن یک نرم‌افزار خاص یا اعلام یک زمان خاص در این زمینه چیزی گفته نشد.
?با نقض حقوق بشر نمی‌شود به امنیت رسید.
?تلگرام با فیلترشکن هم کار نخواهد کرد‼️

کانال روزنامه فناوران نوشت:
?از آنجا که در شیوه جدید فیلتر تلگرام از سوی وزارت ارتباطات، امکان دسترسی به تلگرام با فیلترشکن نیز فراهم نیست، لذا کاربران تلگرام در صورت نیاز از فایل‌های تلگرام خود یک بک‌آپ بگیرند.
هر کی یه چیزی میگه؛/

Peiman

اون قسمت که میگه تلگرام با فیلترشکن هم کار نمی کنه یه ادعا بی اساس و کاملا غلط

باز هم میگم، مسخره ترینش رو در P20 Pro دیدم.

دکمه هوم فیزیکی با سنسور اثر انگشت که بالای گوشی ناچ داره!!! شتر گاو پلنگ.

hamid reza

مبتکر ناچ شارپ بود اولینش رو اسنشال فون زد جایگاه دوربین آیفون ایکس تو محصولات میانرده ۱ سال پیش سریy دیده میشه والا نمیدونم همه چرا اینارو به آیفون ایکس نسبت میدن میگن اولین آیفون بوده!البته بعضی قابلیت هاش هم مثل old و نسبت صفحه عریض فیس آیدی هم خب اولین نیست درسته شاید بهترین باشه ولی اولین نیست

hamid reza

#اصلاحیه:سری y هواوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)