حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری رسمی از وان پلاس 6 (OnePlus 6) حضور بریدگی نمایشگر را تایید می کند

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، وان‌پلاس

تا کنون چندین شایعه درباره وان پلاس 6 شنیده ایم که دیدهای متفاوتی را به ما داده است. جسته گریخته می دانستیم که وان پلاس 6 با بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد اما حالا با یک تصویر رسمی این تصمیم تایید شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این جنون “ناچ پرستی” تا کجا گسترش میابد!

اولین بار اسنشیال فون چنین تصمیمی را گرفت و بریدگی نمایشگر با به موبایل ها آورد اما هیچ شرکتی به آن بازخورد نداد ولی پس از حرکت اپل به این سمت در آیفون X خیلی از تولیدکننده ها به این سمت رفتند. موبایل های زیادی با بریدگی نمایشگر معرفی شدند و معروف ترین نمونه ها را می توان در محصولات ایسوس و هوآوی دید اما این قطار به این زودی ها متوقف نخواهد شد طبق شایعات ال جی و وان پلاس نیز به آن خواهند پیوست. هر چند هنوز مشخص نیست که آیا ال جی جی 7 با بریدگی نمایشگر عرضه خواهد شد یا نه ولی وان پلاس 6 با انتشار یک تصویر رسمی می خواهد ذهن شما را برای پذیرفتن این موضوع که “ناچ ما بهتره!” آماده کند.

هوآوی در مراسم رونمایی از 3 پرچمدار 2018 خود که البته 2 دستگاه از آن ها دارای بریدگی نمایشگر است گفت که “ناچ ما کوچکتره!” و گویی این افتخاری است بزرگ! حالا کارل پی موسس وان پلاس معتقد است که “ناچ ما فرق می کنه!” و “چشم ها را باید شست، ما را خوب دید!”  به عقیده وی حضور بریدگی نمایشگر روی موبایل های اندرویدی یک آینده قابل پیشبینی است اما به عقیده ما در ترنجی همانطور که مارکوس براونلی گفت “بریدگی نمایشگر آینده نیست،‌بریدگی نمایشگر یک ویژگی (موقتی) است.”

کارل پی می گوید ما طراحی ای که در آن نمایشگر بریدگی داشته باشد فکر می کردیم و اقدام اپل به سمت آن قطعا برای ما شبیه به کاتالیزر عمل کرد. هر چند که اپل شجاعت انجام کارهای غیر قابل تصور زیادی از جمله حذف جک 3.5 میلی متری صدا را دارد اما فقط شجاعت هایی که منطقی باشد را می تواند روی ما تاثیر بگذارد (اشاره به حضور جک 3.5 میلی متری صدا در وان پلاس 6).

ابعاد بریدگی نمایشگر وان پلاس 6 به صورت خیلی دقیقی عنوان شده 19.616mm x 7.687mm و گویا این کوچکترین بریدگی نمایشگری است که تا کنون طراحی شده است. برای عملکرد بهتر نوار وضعیت، موقعیت ساعت به گوشه سمت چپ منتقل شده است تا فضای بیشتری برای آیکون اعلانیه ها وجود داشته باشد. (نمی دانم چه ارتباطی دارد، به هر حال یک فضا مشخص برای نمایش ساعت روی آن نوار نیاز است. البته اگر به یاد داشته باشید در پیش نمایش اول اندروید P شاهد این تغییر بودیم) همچنین وان پلاس در نظر دارد برای مواقعی که این بریدگی نمایشگر محتوا را آزار می دهد، آن را مدیریت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ما واقعا آینده ای با موبایل هایی که نمایشگرشان بریده است را خواهیم داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

بریدگی بالای نمایشگر اپل رو شاید بشه اینجور توجیح کرد که بخاطر عدم وجود حسگر اثر انگشت چاره ای نداشته ولی دیگه بقیه شرکتا نباید این کارو بکنن لزومی نداره کور کورانه مسابقه تقلید بذارن که بخدا بدون این بریدگی خیلی خوشگلتره ها حالا اگه کاربرد خاصی داشت یه چیزی ولی معمولا اینجور نیست.

ahmad

یه خبر دیگه این که تلگرام بازم مختل شده دلیلشم مشخص نیست

Peiman

من تحقیق کردم اختلال از سمت خود تلگرام . احتمالاً بزودی رفع بشه

ahmad

سایت تک رادار شارژدهی گوشی اس9 پلاس در دو نسخه اگزینوس و اسنپ رو بررسی کرده اینم جالب بود در کمال تعجب ظاهرا به جز موقع فیلم برداری در بقیه موارد شارژدهی نسخه اسنپ بهتر بود البته دقیق متوجه حرفاشون نشدم ولی در کل با هم برابر بودن بر خلاف سالهای گذشته که نسخه اگزینوس با اختلاف زیاد بهتر بود

Peiman

http://s9.picofile.com/file/8322617526/IMG_20180329_161103.png
اینم تصویر کامل طراحی جلو وانپلاس ۶

Pouya

یعنی یه روز اپل اگه گوشی بزنه با صفحه سیاه سفید همه کپی میکنن:/
تلگرام ایکس داشتم قطع شده بود چند دقیقه پیش وصل شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)