حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 منتشر شد‌، یک SM-N960 کاملا قابل انتظار

نوشته

6 سال قبل | 19 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ معرفی شدند و هیجانات پیرامون آن ها تقریبا خوابیده است. وقت آن است که به پرچمدار بعدی سامسونگ فکر کنیم، یعنی گلکسی نوت 9 که امروز اولین بنچمارک آن منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم SM-N960 چه دستگاهی خواهد بود.

بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک گلکسی نوت 9

همانطور که بالای لیست می بینید، مدل سامسونگ SM-N960U نوشته شده است. خب، مدل عدد گلکسی نوت 8 عبارت بود از SM-N950 پس کاملا قابل حدس است که این اطلاعات مربوط به نسل بعدی آن خواهد بود، یعنی گلکسی نوت 9 و آن U انتهایی به این معنی است که موبایل نسخه ایالات متحده امریکا است. با شنیدن این موضوع متوجه می شویم که چیپست گلکسی نوت 9 تست شده در این بنچمارک اسنپدراگون 845 یعنی سوگلی کوالکام است. چند خط پایین این حدس تایید می شود و همچنین حدس های دیگر از جمله 6 گیگابایت حافظه رم به همراه سیستم عامل اندروید 8.1 دیده می شوند.

این بنچمارک که دیروز 28 مارس انجام شده است انتظار می رود روی نسخه در حال توسعه گلکسی نوت 9 باشد. شایعاتی درباره حضور حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در گلکسی نوت 9 می شنویم اما سامسونگ هنوز “کاری را که نمی تواند” انجام نداده است (!) اما هوآوی با Mate RS این کار را انجام داد، هر چند آن شرکت هم آنقدر اعتماد به نفس به محصول خود نداشت و حسگر اثرانگشت عادی را روی قاب پشتی هنوز نگاه داشته است!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت 9 بتواند پرچمدار میان دوره خوبی برای سامسونگ باشد تا در مقابل آیفون های 2018 که قطعا دستگاه های وسوسه برانگیزی خواهند بود، مقاومت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

به شدت منتظر معرفي نوت٩ و ايفون ايكس پلاس هستم.گوشي بعديم يكي از اين دوتا هست

Pouya

نمیدونم چرا حس میکنم تفاوت این با اس۹ کمتر از تفاوت نوت ۸ و اس ۸ عه البته قبلا هم گفتم این جوری مقایسه اشتباس باید نوت با نوت اس با اس مقایسه شه

Milad7

هميشه سري نوت خيلي بهتر از سري اس عمل كردن.الانم ظاهرا قراره حسگر اثرانگشت يكپارچه با صفحه نمايش و باتري قوي تري استفاده بشه.قطعا سامسونگ يه تغييراتي تو دوربين هم انجام ميده.

Pouya

اره خب ولی مثلا اس ۶ با نوت ۵ ب نظرم تفاوتش خیلی کمتر از اس ۸ و نوت ۸ بود نوت ۸ دوربینش خیلی بیشتر پیشرفت کرده بود تا نوت ۵نمیگم بی تفییره قطعا بهتره ولی حس میکنم تفاوتش کمتر از نوت ۸ باشه

ahmad

تو بحث دوربین و پردازنده آنچنان منتظر شگفتی نیستم ولی باتری و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر یا صفحه 4k احتمالش هست

بعید میدونم نوت ۹ رو بخرم. چون چند روز پیش ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومن دادم برای خرید نوت ۸. دیگه فعلا اینو نگه میدارم تا نوت ۱۰.

باطری نوت ۸ واقعا شگفت زدم کرد. اصلا فکر نمیکردم اینجوری باشه. دیروز بهم ۱۰ ساعت اسکرین داد و بعد از یک روز و ۹ ساعت خاموش شد.

اینم تصویرش:
http://uupload.ir/files/n56l_note8.jpg

الانم فعلا ۸ ساعت و ۱۵ دقیقه اسکرین داده و هنوز ۳۴% از باطریش مونده. حالت پاور سیوینگ رو هم فعال نکردم. فقط رزولوشن رو روی حالت پیشفرض گذاشتم و روی FHD پلاس هست.

Pouya

باتریت عجیب خوبه من رفیقم نوت 8 گرفت حدود ۷ ساعتو نیم اسکرین گرفت البته حتما یه فرقی داره استفادتون روشنایی… شاید اون زیاد بازی کردو….

دکتر رسول آریان

حتما. چون من گیم انجام نمیدم با گوشی. فقط وب و ویدیو و کمی مکالمه.

Pouya

وای راستی شرمنده یادم رفت تبریک بگم بابت گوشیت مبارکت باشه تاچش برات بتاچه??

قربانت پویا جان. تشکر.

قربان شما. تشکر.

dele_tanha

مبارک باشه ولی قرار بود شما s9+ بگیری که؟ حتما چون نتایج زیاد جالبی نداشته منصرف شدی از خریدش به هر حال مبارکت باشه.

دکتر رسول آریان

تشکر. اس ۹ پلاس که عالیه. اما به ۲ دلیل نوت ۸ خریدم. یکی اینکه سری نوت رو بیشتر دوست دارم، به خاطر قلمش. دوم اینکه فعلا قیمت اس ۹ پلاس بالاس. من این نوت ۸ رو خارج از طرح رجیستری خریدم. اگر رجیستری شده میخریدم باید حداقل ۲۰۰ الی ۲۵۰ تومن بیشتر پول میدادم. چون خوشبختانه فعلا سامسونگ وارد طرح رجیستری نشده. ففط اس ۹ و اس ۹ پلاس وارد طرح شدن.

تا گوشی رو هم به نت وصل کردم برای اولین بار، اندروید ۸ رو دانلود کرد با رابط کاربری اکسپرینس ۹. حجمش حدود ۱.۵ گیگ بود. رام گوشی هم THR هست، به معنی تهران.
اما یکسری از قابلیت های S9 بهش اضافه نشد. از جمله AR اموجی، ترجمه همزمان و چرخش صفحه در حالت هوم. نمیدونم اینا بعدا اضافه میشن یا اگر کسی بخواد باید بعدا از طریق XDA به صورت دستی اضافه اش کنه.

Hadiii

پس به این دلیل بوده ک غیبت داشتین آقای اریان!!!

دکتر رسول آریان

اول عید که رفتم مسافرت چند روزی. بعد هم خرید گوشی.

Peiman

خبر خوب اینه که قراره باتری ۳۸۵۰ میلی آمپر داشته باشه ‌. سامسونگ دیگه تو باطری به اطمینان رسیده

دکتر رسول آریان

اگر ۳۸۵۰ بزنه که میترکونه.

dele_tanha

بهترین باتری بین گوشی های دنیا رو که فعلا xz2 داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)