حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی اس 9 در مقابل گلکسی اس 9، مقایسه اگزینوس 9810 با اسنپدراگون 845

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

دو روز پیش بود که مقایسه گلکسی اس 9+ نسخه اگزینوس 9810 با نسخه اسنپدراگون 845 را با هم دیدیم. در آن تست به صورت کلی می توان گفت که گلکسی اس 9+ نسخه اگزینوس 9810 می توانست نسبت به نسخه اسنپدراگون 845 نمونه بهتری باشد هر چند تفاوت خیلی زیاد نبود. امروز اما تست سرعت گلکسی اس 9 در مقابل گلکسی اس 9، مقایسه اگزینوس 9810 با اسنپدراگون 845 منتشر شده که می تواند نتایج مشابهی را به ما نشان بدهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تست سرعت را از Phonebuff با هم ببینیم.

 

در تستی که دور روز پیش از AppleEverythingpro دیدیم در اجرای پشت سر هم برنامه ها با تاخیرهای کوچک در اجرای هر برنامه و بازی نسخه اگزینوس در پایان چند برنامه عقب افتاد و در این تست نیز همینطور است. همانطور که در جدول زیر می توانید ببینید در اکثر تست ها مدت زمان اجرای برنامه و بازی ها در نسخه اسنپدراگون 845 کمتر بوده اما عملکرد اگزینوس 9810 هم آنقدرها بد نیست.

تست سرعت گلکسی اس 9

تست سرعت گلکسی اس 9

 

به صورت کلی می توان گفت تفاوت های کوچکی بین این نسخه اگزینوس 9810 گلکسی اس 9 با نسخه اسنپدراگون 845 آن وجود دارد که البته آنقدر حیاتی نیست که بخواهید به دنبال نسخه ویژه ای باشید. دلیل این عملکرد کندتر گلکسی اس 9 نسخه اگزینوس می تواند بهینه سازی کمتر برای اگزینوس 9810 باشد که انتظار می رود در آپدیت های بعدی عملکرد دستگاه کمی بهبود بیابد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

قبلا هم گفتم تو اس9 برخلاف سالهای پیش نسخه اسنپ سریعتره ولی یه سری دوستان قبول نمیکنن

Amin.light33

به قول دوستان سامسونگ ی سامسونگ چیپ اگزینوس رو ضعیف تر کرده که اندازه اسنت دراگون بشه،??
فک کنم اشتباهی زیادی ضعیف کرده

Mahdi.L

با توجه به اینکه نسخه EXYNOS امسال نه در بخش cpu سریع تر از نسخه sd و نه در باتری خوب و بهینس و همچنین GPU هم ضعیف تره و برای بازیها به بهینگی و قدرت Aderno جدید نیست، عملا عملکرد دلسرد کننده داشته
البته قدرت نسخه جهانی برای اکثر افراد خوبه ولی کسایی که دوست دارن بازیها با گرافیک بالا بازی کنن قطعا نسخه SD بهتره و تو بقیه موارد هم اگه بهتر نباشه، کمتر هم نیست
امیدوارم سامسونگ یک فکری به حال GPU گوشی هاش بکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)