حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 (OnePlus 6) لو رفت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

دیروز بود که در ترنجی خواندیم قیمت حدودی وان‌پلاس 6 (OnePlus 6) منتشر شده و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی حدودا ۷۴۹ دلار باید بپردازیم. البته حالا در مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 (OnePlus 6) که لو رفته است، قیمت برای مدل 128 گیگابایت عنوان گشته و نمی توان هنوز دقیقا گفت این قیمت برای کدام انتخاب حافظه داخلی است اما در این تصویر لو رفته تمام مشخصات پایه ای سخت افزاری را می بینیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 (OnePlus 6) داشته باشیم.

وان پلاس 6

وان پلاس 6

ابتدا باید بگوییم که مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 (OnePlus 6) کاملا قابل انتظار بودند. وان پلاس 6 با نمایشگر حدودا 6.3 اینچی (دقیقا 6.28) از نوع امولد و همچنان رزلوشن FHD+ است. گویا چینی ها با اینکه اولین ارایه کننده نمایشگر QHD توسط برند اوپو بودند اما اصلا علاقه ای به نمایشگر رزلشون بالاتر از FHD ندارند! در حقیقت شرایط به گونه ای است که از موبایل 200 دلار تا 800 دلاری آن ها همه نمایشگر FHD دارند!

چیپست وان پلاس 6 کاملا قابل انتظار و اسنپدراگون 845 است که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای مدل پایه عرضه خواهد شد. این مشخصات حافظه پایه از زمان ارایه وان پلاس 3T یعنی تابستان 2016 تغییری نکرده است. دوربین سلفی نسبت به وان پلاس 5T پیشرفت داشته و حالا 20 مگاپیکسلی با f/2.0 است اما دوربین اصلی همان ترکیب 20+16 مگاپیکسل با f/1.7 برای هر دو دوربین است.

باتری 3450 میلی آمپری برای تامین انرژی این دستگاه کاملا خوب به نظر می رسد. سیستم عامل وان پلاس 5T اندروید 8.1 است که احتمالا در بازار چین با پوسته ای که به آن سیستم عامل اکسیژن (Oxygen OS) می گویند، عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟ آیا وان پلاس 6 می تواند پرچمدارهای 2018 را زخمی کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

راستش دیگه نمیشه بهش گفت قاتل پرچمدار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)