حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهایی از اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) منتشر شدند

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

حدودا 5 روز پیش بود که در ترنجی خواندیم برخی معتقدند که شاید اچ تی سی اچ تی سی یو 12 (HTC U12)‌ را معرفی نکند و مستقیما به اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) برسد! شاید این جمله کمی برای شما عجیب باشد اما حقیقت این است که اچ تی سی مدل پرچمدار و نسخه پلاس آن را مثل دیگر شرکت ها همزمان با هم معرفی می کند و در حقیقت مدل پلاس می شود پرچمدار نیمه دوم هر سال آن ها که فبلت طور تر است! حالا اما بر اساس همان شایعات و رندر اولیه کم کیفیت حالا رندرهایی با کیفیت تر از اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) متصور شده اند و ارایه شده که دیدنش خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو 12 پلاس

همانطور که قبلا دیده بودیم، دوربین دوگانه اچ تی سی یو 12+ برخلاف اپل آیفون X و دیگر مقلدین (!) که به صورت عمودی طراحی شده است، افقی در نظر گرفته شده و وسط دستگاه است. حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیست و گویا سیستم تشخیص چهره ویژه ای نیز برای تدارک دیده نشده است. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی این صحبت ها را تایید می کند و موضوع دیگری روی قاب پشتی جالب توجه نخواهد بود.

درباره دوربین صبحت کردیم و بد نیست بگوییم که شایعات یک دوربین 12+16 مگاپیکسلی روی قاب اصلی و یک جفت دوربین 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی اچ تی سی U12+ پیش بینی می کنند که در این رندر نیز دیده می شود.

دکمه پاور به شکل مشخصی نوار رنگی متفاوت با بدنه دارد که جذابی خاصی به دستگاه اضافه کرده است. نمایشگر کم حاشیه با نسبت نمایش 18:9 است و هنوز درباره نوع پنل آن نمی توان به قطعیت صحبت کرد اما خوشبختانه مثل اپل و دیگر مقلدین (!) بریدگی نمایشگر یا همان ناچ (Notch) ندارد!

اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو 12 پلاس

درباره سخت افزار اچ تی سی یو 12+ باید گفت چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات قابل انتظار این دستگاه است. اگر به دنبال قابلیت ویژه ای هستید باید بگوییم که احتمالا اچ تی سی قابلیت Edge Sense که به معنی قابل فشردن بودن قاب دور دستگاه است را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12+ شبیه به این رندرها باشد و یا رنگ قرمزی این چنین فریبنده اما کم فروش را ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فوق العاده هست

Hrkhk

بهترین طراحی که دیدم تا حالا… رنگ قرمزش رو… چی میشه اگه این باشه… به نظرم حذف حاشیه های بغل گوشی خیلی مهمتر از حاشیه بالا پایینش هست… ترجیح میدم از بغل هیچ حاشیه ای نباشه، ولی بالا پایین یه کم حاشیه داشته باشه که نخوایم این notch رو ببینیم… الان دقت میکنم صفحه تخت بدون حاشیه از بغل خیلی خوشگل تر از صفحه خمیده هست…

mTAAHAAm

Render render render

vahid1370b

جالبه طراحیش بخصوص اون طراحی دوربینش جالبه ((یاد نوار کاست افتادم))
واقعا صفحه تخت قشنگ تره

Peiman

امیدوارم صدر dxo رو بگیره . طراحیش هم دوستدارم هرچند میتونست یکم حاشیه هاشو کمتر باشه

REZA

اگه این باشه واقعا قشنگه،چه قرمزش خوبه.واقعا هیچوقت پرچمدار زشت از اچ تی سی ندیدم.

hamid reza

اگه این باشه قطعا لیاقت خرید داره امیدوارم مثل قدیم بترکونه جدیدا گوشیاش چرت شدن 🙁

SHAHAB_MSD

دسخوش واقعا زیباست

بیر

واقعا از ترنجی بعیده که از شباهت زیاد پشت این دستگاه به گوشی های ال جی کلام کوچکی هم به میان نیاره !

و عجیب تر از اون اینه که همین طرح پشت گوشی ال جی جی 6 زشت خونده می شد! حالا شده بهترین طرح

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)