حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع موبایل با نمایشگر قابل افزایش توسط سامسونگ ثبت شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

حق اختراع یا همان پتنت های عجیب و غریب زیادی توسط شرکت های مختلف ثبت می شوند. همه به دنبال شکل آتی گوشی های موبایل یا حتی رایانه های قابل حمل هستند، اینکه دقیقا آینده به چه شکل خواهد بود. سامسونگ یکی از این شرکت هاست و به تازگی حق اختراع موبایل با نمایشگر قابل افزایش یا قابل گسترش را ثبت کرده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

حق اختراع سامسونگ برای موبایل با نمایشگر قابل افزایش

حق اختراع سامسونگ برای موبایل با نمایشگر قابل افزایش

اینکه آیا پتنت مذکور هم اکنون قابل ارایه باشد قطعا پاسخ خیر است اما نشان می دهد که سامسونگ در حال بازی با انواع حالت هایی که می تواند یک دستگاه کوچک به یک نمایشگر بزرگ تبدیل شود، است. در این پتنت علاوه بر نمایشگر خود دستگاه شاهد دو نمایشگر دیگر هستیم که با مکانیسم مکانیکی باز می شوند و به لطف حاشیه نمایشگر بسیار کمی که دارند در کنار یکدیگر قرار می گیرند تا یک نمایشگر یک پارچه را تولید کنند.

بدین ترتیب شما یک موبایل دارید که نمایشگری به اندازه 3 برابر حالت عادی دارد! هر چند می دانیم عموما طرح های این شکل فیزیکی و مکانیسم های خاص مکانیکی دارند برای استفاده روزمره مناسب نیستند و کسی چه می داند، شاید روزی با چنین گجت عجیب و غریبی رو به رو شدیم!

این پتنت در USPTO یا همان دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده ثبت شده است. نظر شما چیست؟ این ایده جاه طلبانه آیا روزی به واقعیت می پیوندد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Minipro

فقط سامسونگه که میتونه همچین اختراعی رو به تولید برسونه

3INA

با توجه به صفحه نمایش های خمیده با حرفتون موافقم

Peiman

یه طرح مفهومی تو یوتیوب از آیفون دیدم که دقیقااااا مثل همین عمل میکرد .

Mortazavi

مطمئنا در سال های پیش رو طرح موبایل های تا شونده به پختگی میرسه و یواش یواش آینده رو تصاحب می‌کنه

احتمالاً تا اون وقت دلار هم میشه ۲۰تومن و یه پرچمدار در میاد پنجاه میلیون تومن و سهم ما ازشون فقط کل کل و دعوا با همدیگه میشه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)