حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار نوکیا 5233 باعث مرگ یک دختر 18 ساله شد، در حین شارژ شدن موبایل با آن صحبت نکنید!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

تلخ است اما باید گفت برای جلوگیری از تکرار! می دانیم که نباید از موبایل های خیلی قدیمی استفاده کنیم، می دانیم که نباید در حین شارژ شدن گوشی موبایل از آن استفاده کرد یا با آن مکالمه داشت اما متاسفانه رعایت نمی کنیم و گاهی حوادث تلخی رقم می خورد.

از هند خبر می رسد دختری 18 ساله در حین مکالمه با نوکیا 5233 خود متوجه کمبود شارژ باتری می شود و گوشی را به شارژ متصل می کند که ناگهان با انفجار گوشی موبایل دچار جراحاتی از ناحیه سر، سینه و پا شده و پس از انتقال به بیمارستان، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

نوکیا 5233 سال 2010 تولید شده و از فناوری صفحه لمسی فشاری (مقاومتی) استفاده می کرد. این دستگاه به صورت رسمی توقف تولید شده است اما در فروشگاه آمازون هند به قیمتی معادل 46 دلار به فروش می رسد. شرکت HMD حدود یکسال است امتیاز تولید موبایل با برند نوکیا را دارد و در پاسخ به این حادثه یادآور شده است که دستگاه مذکوز جز محصولات این شرکت نیست.

به دنبال این اتفاق پلیس تحقیقی را آغاز کرده و بدن قربانی توسط آزمایش کننده پزشکی در منطقه خیرهانی هند کالبد شکافی شده است. در پایان باید گفت لطفا از موبایل های قدیمی، موبایل هایی که باتری آن ها ایراد ظاهری دارد یا اصطاحا “باد کرده است” و از استفاده گوشی موبایل در هنگامی که به شارژ است، دوری کنید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad70

سلام
من به کیفیت گوشی های نوکیا ایمان دارم باید دید چه چیز باعث این اتفاق شده ،نه اینکه از روی تعصب حرف بزنم چون خیلی ها رو میشناسم یه گوشی قدیمی نوکیا دارن که هنوز هم بدون افت کیفیت کار می‌کنه هر چی هست دوستان گلم لطفا به این اخطارها توجه کنید من خیلی ها رو دیدم با وجود شارژر با گوشی کار می‌کنن

Peiman

چقدر تلخ و غم انگیز .

Mortazavi

همین الان گوشی من تو شارژه??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)