حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 10 با دوربین 3D عرضه می شود؟

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سال آینده دهمین سالگرد عرضه خانواده گلکسی اس (Galaxy S) سامسونگ است. بدون تعارف باید گفت از فدیمی ترین و موفق ترین خانواده های پرچمدار اندرویدی است، حتی برند “گلکسی” از برند “اندروید” شناخته شده تر است و این نشان می دهد که خیلی از کاربران اندروید را از نگاه سامسونگ دیده اند! همانطور که آیفون X یک دستگاه شایسته برای دهمین سالگرد عرضه آیفون بود، سامسونگ هم به دنبال عرضه یک موبایل شایسته برای دهمین سالگرد عرضه گلکسی اس است. یکی از قابلیت هایی که قرار است گلکسی اس 10 یا هر نامی که بر آن بگذارند، ارایه کند دوربین 3D است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه که آیا گلکسی اس 10 با دوربین 3D عرضه می شود، با هم صحبت کنیم.

خب اجازه بدهید خیلی ساده بگوییم معنی دوربین 3D چیست! منظور از دوربین 3D نه آن دوربین های اچ تی سی Evo 3D است که سال 2011 معرفی شد و نه آن تصور فانتزی که ما در ابتدای خواندن این تیتر به ذهنمان آمد! منظور از دوربین 3D سیستمی شبیه به چیزی است که در تصویر بالا می بینید و چیزی که در تصویر بالا می بینید همان Face ID آیفون X است! به کمک این نوع دوربین شما قادر خواهید بود تا عمق را تشخیص دهید و یکی از کارایی های آن تشخیص چهره 3 بعدی با امنیت بسیار بالا (!) است.

هم چنین می تواند در سیستم AR Emoji سامسونگ که هنوز بسیار ناپخته است اما حداقل ایده آن کپی اپل نیست (!) استفاده شود. کسی چه می داند، شاید قابلیتی شبیه به 3D Creator اکسپریا ایکس زد 1 نیز که توسط توسعه دهنده های اپل بر مبنای Face ID در حال توسعه است، برای گلکسی اس 10 نیز وجود داشت! این دوربین یکی از اولین اجزایی است که استفاده از آن در گلکسی اس 9 قطعی شده است.

شما چطور فکر می کنید؟ آیا سامسونگ در گلکسی اس 10 یا هر دستگاهی که برای دهمین سالگردی گلکسی اس (Galaxy S) ارایه شود، از دوربین 3 بعدی استفاده می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Phinkerret

عطایی و مخمل واقعا شرمتون باد واقعا الان به خاطر چغلی این بچه پررو پیام منو تو پیج 3 روز پیش پاک می کنین ولی توهین های این نکبت آریانو تو صفحه های مقایسه بنچمارک و ورود گلکسی اس 9 رو پاک نکردین واقعا براتون متأسفم

صدرا مخملی

دوست عزیز لطفا کنترل کنید خودتون رو
شما همین جمله هارو دقیقا ایمیل میکنید و چند بار به شرف ما تف انداختین
والا کسی که داریم میبینیم زیاده روی میکنه و حرف های زشت میزنه رو پاک میکنم
طرز فکر رو نمیتونیم عوض کنیم که!
موفق باشید

دکتر رسول آریان

خجالت بکش، چقدر بی ادبی تو!!!

من فقط یک کلمه گفتم چند سالته شما که اینجوری حرف میزنی. از اون روز به بعد شما داری انواع و اقسام توهین ها رو میکنی. حتی اومدی زیر مقاله منم باز توهین کردی، همچنان جوابتو ندادم. اینکه بهت بی محلی میکنم خودت بفهم دیگه.

Pouya

@اریان من کلا یه تصمیمی گرفتم با ایشون تو کامنت ها دیگه هیچ ارتباطی برقرار نمیکنم نه ایشون خیلی ها امتحان کردم والا بخدا اعصاب خودمم راحته شما هم امتحان کن ضرر نمیکنی میدونی یه عده هستن کلا دوس ندارن واقعیتا رو قبول کنن کلا تعریف واقعیت براشون اون چیزیه که خودشون دوست دارن باشه با اینا بحث نکنی راحت تری من اون اولا که فعال نبودی یه چند بار تو کامنتا باهاش حرف زدم لحن بیانش متوجهم کرد که نباید ادامه بدم بی خیالش شدم نه فقط ایشون خیلیا که نمیخوام اسم ببرم بحثی که به جایی نرسه یا بخواد به همچین جایی برسه همون بهتر که ادامه پیدا نکنه ولی واقعا چند سالته کجاش توهینه?
دیگه کسی که حاضر نیس قبول کنه اکثر گوشیای الجی سری جی باتریه خیلی خوبی ندارن حاضر نشد بردسوزی و بوت لوپ رو قبول کنه بحث کردن نداره

دکتر رسول آریان

تشکر پویا جان. راستش منم چندین روز همین رویه رو در پیش گرفتم. ولی خب ایشان همچنان به توهین کردن ادامه داد که دیگه از ادمین محترم خواستم کامنت های توهین ایشان رو پاک کنن. ولی خب ظاهرا به ادمین هم توهین کردن. که من به نوبه خودم از ادمین های محترم عذر میخوام.

اینقدرها هم که روی AR Emoji مانور داد، جالب نیست. همون طور که روزهای اول هم گفتم، تقلید حرکت لبش زیاد جالب نیست. البته اگه ابرو رو بالا بندازید یا اخم کنید یا چمشک بزنید، دقیقا شبیه سازی میکنه. اما حرکات لبش رو میشه گفت دقت 60% داره. من حرکات لب انیموجی آیفون رو دقیق تر میدونم. اما خب سامسونگ اومد یکم جذاب ترش کرد.

اگر قراره AR Emoji رو بهبود بده، باید این کار رو انجام بده.

از مواردی که ظاهرا قراره به S10 اضافه بشه:

1- دوربین تشخیص چهره سه بعدی

2- اضافه شدن واحد پردازش عصبی (NPU)، به چیپست اگزینوس جدید

3- بیکسبی جدید

4- حافظه UFS 3.0 که سرعت رو دو برابر میکنه و مصرف انرژی کمتری داره

پشتیبانی از 5G

باتری L شکل

حاشیه های کمتر

ahmad

دیگه کم کم سنسور اثر انگشت داره فراموش میشه فکر کنم اس 10 هم فاقد اثر انگشت باشه خوشحالم که سامی هم مثل اپل به این نکته پی برده مخالفان اسکن سه بعدی صورت هم باید قبول کنن اینو البته خبرا هنوز تایید نشده هست

Pouya

ولی اگه دورش تموم شه من که دلم براش تنگ میشه?

Peiman

خیلی عالی فقط دو نکته رو باید رعایت کنه
اول اینکه ناچ نزاره
دوم اینکه مثل اپل دوسال برا سنسور اثر انگشت خودشو پاره نکنه بعد بگه از اول هم به فکرش نبودیم!
یا سنسور اثر انگشت همون پشت باشه یا زیر صفحه . به هیچ وجه نباید حذف کنه این سنسور رو

hamid reza

یه حسی میگه اس10 میترکونه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)