حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراق میزو (Meizu) برای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | میزو

زمانی بود که شرکت های چینی کاملا دنباله رو بودند و دیدی به بازار موبایل و آینده آن نداشتند حالا اما به نظر می رسد که می خواهند آینده را تعیین کنند! امروز حق اختراق میزو (Meizu) برای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، میزو (Meizu) حق اختراعی برای حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ثبت کرده است که علاوه بر اینکه در جهت باز کردن قفل دستگاه استفاده می شود بلکه به دلیل امنیت بالا و قابل قبول آن می توانید پرداخت های خود را نیز با آن انجام دهید.

این حسگر اثرانگشت به نظر نمی رسد که همانند آن چه در ویوو اپکس (Vivo Apex) دیدیم بسیار گسترده باشد و بیشتر شبیه به نمونه ویوو X20 UD است. پتنت مذکور تقریبا یک سال پیش در SIPO (اداره مالکیت معنوی چین) ثبت شده است اما همین روزها خبر آن منتشر شد. در این پتنت می بینیم که حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر میزو (Meizu) زیر دکمه Super mback که به تازگی در موبایل با نمایشگر کم حاشیه این شرکت (Meizu M6s) رونمایی شد، قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر بد نیست بدانید این یکی از خلاقیت های میزو برای ادغام سه دکمه ناوبری اندروید در یک دکمه است!

شرکت میزو (Meizu) همان شرکتی است که جرات تولید دستگاه های عجیب و غریبی مثل میزو پرو 7 پلاس را داشت و اطراف دوربین اصلی آن نمایشگر دوم امولد برای ثبت سلفی با دوربین دوگانه اصلی وجود دارد! نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید چینی ها آینده صنعت موبایل را ترسیم می کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

جالب شد. چند وقت پیش اندی رابین پتنت پارسالش رو توتیت کرد، الانم هواوی پتنت پارسالش رو نمایش داد. ولی با اینکه اسنشیال فون و هواوی گویا قبلا پتنتش رو ثبت کردن، ولی ویوو زودتر از اونها گوشیش رو ساخت. امیدوارم کارشون به دادگاه نکشه.

Peiman

امیدوارم هرچه سریعتر فراگیر بشه

mTAAHAAm

سال دیگه می تونه سال نمایشگر یکپارچه با صفحه باشه.

علی شیخ زاده

اشتباه تایپی ?

mTAAHAAm

سال 2018 می تونه سال حسگرهای اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش باشه.

علی شیخ زاده

کلا هر شرکتی در زمان تاسیس مجبوره دنباله رو باشه اما همین که یه خورده پر و پا گرفت راه خودشو ترسیم میکنه

siavash-t

حق اختراع دزسته. لطفا تصحیح کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)