حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آپدیت گلکسی اس 9 در جهت بهبود دوربین و تشخیص چهره عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی اس 9 به صورت تئوری یکی از بهترین سخت افزارهای لازم عکاسی و فیلم برداری را دارد. دیافراگم دوگانه، فوکوس دوال پیکسل فوق سریع و حسگر تصویر بزرگ از جمله مواردی هستند که وقتی با پردازش تصویر قوی همراه شوند می توانند خروجی بسیار دوست داشتنی را به شما ارایه کنند. دوربین گلکسی اس 9+ در حال حاضر برترین دوربین موبایل تست شده توسط DxO است و حالا قرار است حتی بهتر از پیش شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره اولین آپدیت گلکسی اس 9 که در جهت بهبود دوربین و تشخیص چهره عرضه می شود صحبت کنیم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید یک آپدیت حدودا 260 مگابایتی برای SM-G965 (گلکسی اس 9+) عرضه شده است که در آن به پیشرفت پایداری تشخیص چهره و دوربین گلکسی اس 9+ اشاره می کند. همین آپدیت با همین مشخصات برای گلکسی اس 9 نیز عرضه شده است.

موردی که در گلکسی اس 9 به شکل مشخصی نیاز به داشت، تشخیص چهره این دستگاه بود. همانطور که در مقایسه عملکرد تشخیص چهره گلکسی اس 9 با شیائومی ردمی نوت 5 پرو دیدیم گلکسی اس 9 به شکل تعجب آوری کند ظاهر میشد و حالا شاید این آپدیت در جهت بهبود آن باشد. همچنین در بخش دوربین شاهد تراز نبودن رنگ سفید یا مواردی بودیم که کاملا به پردازش تصویر مربوط می شد. هنوز مشخص نیست که تمام این مشکلات با آپدیت مذکور برطرف شود اما به هر حال این اولین آپدیت گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ است که همین چند روز اخیر به دست برخی کاربران خوش شانس رسیده است اما به صورت رسمی قرار است 2 روز دیگر عرضه عمومی شود.

به نظر شما مشکلاتی که عنوان کردیم با آپدیت عرضه شده برطرف خواهد شد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آقای عطا یی، توی پست مقایسه دوربین گلکسی S9 پلاس با گوگل پیکسل 2 و اکسپریا XZ2 که بر اساس سایت GSM Arena انجام داده بودید، در بخش کیفیت رنگ ها، همونطور که خودتون هم نوشتید، طیف رنگ S9 بهتر از دوتای دیگه بود. با چشم هم مشخص بود که رنگ سفید S9 بهتره. اما در چند پست قبلتر، اشاره داشتید به اینکه رنگ ابرها در S9 سفید نیست و کمی زرده. من اونجا هم سوال کردم. بالاخره ما باید بر اساس اون رنگ ابر نظر بدیم یا بر اساس تست رنگ GSM Arena؟

شما گفتید احتمالا به خاطر سنسور ایزوسل سامسونگ هست که ابر خیلی سفید نیوفتاده. اما بازم از شما پرسیدم که مطمئن هستید که 100% اون تصویر با سنسور ایزوسل بوده؟ چون تا اونجا که اطلاع دارم، این گوشی با دو مدل سنسور IMX و ISO Cell عرضه شده.

همچنین آیا شما رفرنسی دارید که توی بررسی خودش گفته باشه که رنگ سفید دوربین S9 سفید رو خوب نمیگیره؟ اگر رفرنسی دارید که گفته رنگ سفید S9 خوب نیست، لطفا اینجا قرار بدید. چون من امروز یک کلیپ دیدم از مقایسه دوربین S9 پلاس با آیفون ایکس در برف. اتفاقا رنگ برف توی دوربین S9 سفیدتر بود و طرف اشاره کرد به این مساله.

اما اگر این طیف رنگ زرد دوربین در S9 فقط نظر شخصی شماس، دیگه هیچی. چون بالاخره این نظر شماس و قابل احترام ولی نظر من و شما قطعا برای همه دنیا ملاک نیست. باید ببینیم نظر سایت های تخصصی از جمله DXO و GSM Arena در مورد رنگ سفید دوربین S9 چی بوده.

ممنون.

Peiman

حالا قراره عالی تر بشه ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)