حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک ویدیوی ده‌هزار فریمی را مشاهده کنید!

دنیای تکنولوژی هر روز درحال پیشرفت است و دوربین‌های قدرتمندی هر روز درحال وارد شدن به بازار عکاسی هستند. شاید برای شما جالب باشد که ویدیویی ده‌ هزار فریمی را مشاهده کنید. مخصوصا با وجود نرخ فریم 240 و نهایتا 960 در گوشی‌های موبایل. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

فکر کردن به اینکه سرعت یک ویدیو می‌تواند 400 برابر کمتر از حالت عادی دید ما باشد واقعا دیوانه کننده است ولی باورتان بشود یا نشود دوربین‌هایی وجود دارند که قادر به گرفتن ویدیو‌های ده هزار فریمی می‌باشند. برای جالب‌تر شدن ویدیو نیز فردی که این دوربین را در اختیار دارد اول از ویدیویی پانصد فریمی شروع به انداختن سوژه‌ها می‌کند تا تفاوت بین پانصد فریم را با ده هزار فریم را متوجه بشوید.

400 برابر سرعت کمتر نسبت به دید کنونی ما واقعا چیز خارق‌العاده‌ای است و امیدواریم روزی برسد که تلفن‌های همراه نیز به این قدرت برسند که بتوانند ویدیو‌هایی بالاتر از 960 فریم را برای ما به ثبت برسانند. گرچه با نرخ 960 فریم نیز می‌توان ویدیو‌های زیبایی تهیه کرد ولی متاسفانه هنوز هیچ تلفن همراهی قادر به گرفتن کل جزئیات ویدیو را با نرخ 960 فریم ندارد و تنها به چند ثانیه محدود می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

برای ویدیو های اسلوموشن برید کانال اسلوموشن گایز تو یوتیوب سابسکرایب کنید واقعا ویدیو های خیلی خوبی میگیرند با جزییات خیلی زیاد

علی شیخ زاده

عالی بود فک کنم همچین دوربینی قیمت نجومی داشته باشه

Mortazavi

شاید سونی برای سال ۲۰۱۹ مقدار رم رو بیشتر کنه تا امکان زمان بیشتر یا فریم بیشتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji