حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاناسونیک از G9، دوربین بدون آینه با قابلیت تعویض لنز رونمایی کرد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، دوربین‌های دیجیتال

پاناسونیک از G9، پرچمدار جدید دوربین‌های عکاسی بدون آینه با قابلیت تعویض لنز این شرکت برای عکاسان رونمایی کرد. این شرکت ادعا می‌کند که G9 بالاترین کیفیت تصویر را در تاریخ تمام دوربین‌های سری LUMIX G ارائه می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

G9 مجهز به یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی 1.3μ بدون فیلتر نوری برای شرایط کم نور و موتور رندر جدید Venus 10 می‌باشد. همچنین این دوربین می‌تواند عکس‌های 80 مگاپیکسلی را در فرمت‌های RAW یا JPEG با حرکت دادن سنسور، در صورت استفاده از یک سه پایه، ایجاد کند.

G9 دارای تثبیت کننده 5 محوره بهبود یافته در بدنه خود است که به شما امکان می‌دهد تا از سرعت شاتر 6.5 برابر آهسته‌تر استفاده کنید. G9 با یک لنز تثبیت شده 2 محوره می‌تواند عملکرد فوق العاده پایداری را برای عکاسی و همچنین فیلمبرداری ارائه دهد.

G9 دارای حالت تصویربرداری پیوسته یا burst mode با سرعت 20 فریم در ثانیه در حالت فوکوس خودکار مستمر و 60 فریم در ثانیه با فوکوس ثابت با رزولوشن 20.3 مگاپیکسل می‌باشد. در حالت 6K این دوربین می‌تواند با نرخ فریم 30 فریم در ثانیه فیلمبرداری کند در صورتی که در حالت 4K نرخ فریم به 60 فریم بر ثانیه می‌رسد.

همچنین G9 مجهز به سیستم بهبود یافته فوکوس اتوماتیک DFC پاناسونیک با 225 نقطه است که پاناسونیک ادعا می‌کند که سریع ترین در جهان است و تنها در مدت زمان 0.04 ثانیه فوکوس می‌کند.

منظره یاب الکترونیکی OLED دارای بزرگنمایی 0.83 برابری است و می‌تواند بین 0.7، 0.77 و 0.83 برابر تغییر کند. همچنین دارای رزولوشن 3680 هزار نقطه‌ای، میدان دید 100 درصدی و نرخ فریم 120fps است. علاوه بر آن، یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی 1040 هزار نقطه ای با آرایش زیر پیکسلی RGBW برای نمایش بهتر در فضای باز وجود دارد. دوربین همچنین از بلوتوث و Wi-Fi نیز پشتیبانی می‌کند.

G9 از آلیاژ منیزیم ساخته شده است و مقاوم در برابر پاشش آب، ضد گرد و غبار و ضد یخ زدگی تا -10 درجه سانتیگراد است. همچنین از دو کارت SD UHS-II به طور همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین ویدیو 4K نیز ظبط می‌کند اما این کار اصلی این دوربین نیست و اگر عملکرد ویدئویی بیشتری می‌خواهید باید به مدل GH5 نگاهی بیندازید.

قیمت Panasonic G9 تنها با بدنه آن 1699 دلار است و قیمت دستگیره باتری آن نیز 349.99 دلار می‌باشد.

 

نظرتان در مورد دوربین Panasonic G9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نطر خیلی خوب میاد مشخصات خیلی خوب در کنار قیمت خیلی خوبتر!

ahmad

باید بررسی بشه تا ادعاهاشون در مورد این دوربین ثابت بشه

Peiman

راستش به بررسی هم نیازی نیست . قطعا از همه دوربین هایی که معرفی کرده عملکرد بهتری داره

Sajad

به نظر خوش قیمته با این خصوصیات!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یوسف روشندل
Linkedin: linkedin.com/in/yrlp98