حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه دوربین نوکیا 8 سیروکو با گلکسی اس 9

نوشته

6 سال قبل | 16 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، نوکیا

نوکیا 8سیروکو با دوربین دوگانه ای که لنز آن را شرکت زایس ساخته است ارایه شده و پیشرفت های خوبی در سخت افزار دارد. در حقیقت دوربین دوگانه آن نسبت به نوکیا 8 کاملا تغییر داشته است. این تغییرات را می توان در حسگر تصویر و مکانیسم دوربین دوگانه دید. گلکسی اس 9 نیز گوش دنیا را با دیافراگم دوگانه خود کر کرده است! اجازه بدهید عملکرد دوربین این دو دستگاه را کنار هم ببینیم پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه دوربین نوکیا 8 سیروکو با گلکسی اس 9 را داشته باشیم.

هر چند این ویدیو به صورت کامل نمی تواند دید کاملی را به ما بدهد اما دیدن آن خالی از لطف نیست. باید در نظر داشته باشید که ذکر شده هر دو دستگاه نسخه های در حال توسعه بوده اند و این یعنی در نسخه نهایی امتحان هرگونه تغییری ممکن است ایجاد شود.

آن چیزی که در ویدیو دیده می شود به شکل مشخص اغراق بیشتر نمونه نوکیا است. البته این مطلق نبوده و در برخی صحنه ها به نظر می رسد نمونه سامسونگ گلکسی اس 9 اغراق بیشتری دارد. همچنین در برخی موارد تفکیک رنگ ها در نوکیا 8 سیروکو بهتر بوده اما زاویه تصویر گاها متفاوت بود.

به شکل کلی هنوز نمی توان درباره کیفیت تصاویر و دقت رنگ ها نظر داد و این ویدیو به درخواست کاربران ترنجی منتشر شده است ولی به صورت کلی می توان پیشرفت نوکیا 8 سیروکو نسبت به نوکیا 8 را شاهد بود.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

اصلا با ویدیو نمیشه تشخیص داد برتری رو تنها چیزی که فهمیدم این بود که رنگها تو نوکیا خیلی غلظت داره و دور از واقعیته در مجموع گلکسی بهتر بود

Peiman

خیلی زیاده واقعا . برای خیلیا خرید این گوشی ممکن نیست . من واقعا نمی فهمم چرا اینطوری قیمت گذاری کردند . قیمت اصلی گوشی حتی نزدیک اینم نیست

خوب بود نوکیا هم. چشم انسان ناخودآگاه اشباع رو بیشتر میپسنده، دوست داره چمن رو سبز پررنگ ببینه. اما اشباع شدن مشکلی داره که باعث میشه رنگ ها توی هم بره و خطوط و بافت اجسام کم بشه. سامسونگ سعی کرده هر آنچه که میبینیم رو ثبت کنه. اما برای کسانی که طالب اشباع هستن، گزینه HDR در اختیارش هست.

dele_tanha

ای داد بی داد از نوکیا هم که شکست خوردی اینهمه تبلیغ الکی اخرش شد این

Peiman

رنگها است ۹ به واقعیت نزدیک تره . دوربین نوکیا اغراق آمیز و دور از واقعیت بود

گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس وارد ایران شدن و قیمت گذاری هم شدن.

در حال حاضر بازه قیمتی گلکسی S9 بین 3 میلیون و 879 هزار تومان تا 4 میلیون و 350 هزار تومان هستش.

همچنین در حال حاضر بازه قیمتی گلکسی S9 پلاس بین 4 میلیون و 379 هزار تومان تا 5 میلیون و 150 هزار تومان هست.

قیمت ها فعلا خیلی زیاده. اما اینکه بعضی ها میگن امسال بر خلاف سال های پیش، قیمت پایین نمیاد، اشتباس. این بستگی به انصاف فروشنده ها هم داره. با اینکه همگی گارانتی یکسان و ظرفیت یکسان دارن، ولی برخی از فروشنده ها گران فروش هستن و برخی منصف تر هستن.

بعضی میگن امسال حباب قیمت نداریم و قیمت ها همینه، ولی من میگم قیمت ها از چیزی که الان هست پایین تر میاد. فقط باید کمی زمان بگذره.

Sample

زرشک!!!
دیگه فقط glx spider مونده که تو دوربین s9 رو شکست نداده.

دکتر رسول آریان

تو خوبی ?

ahmad

یه جایی عکس درخت در سایه در عکس نوکیا مشخص بود و در اس9 تاریک دیده میشد یعنی دینامیک رنج نوکیا بهتره در کل بخاطر رنگهای نوکیا که اشباع بود خیلی به چشم بهتر دیده میشه من نوکیا رو دوس داشتم خیلی

Faraz

موقعی که سامسونگ رنگ ها رو اشباع شده نشان میداد همه میگفتن خیلی بد هست و به درد نمیخوره و دوربین گوشی باید طبیعی نشان بده…اما حالا که گوشی های دیگه دارن با اینطور نشان میدن همه شدن طرفدار رنگ شباع و طبیعی نمیپسندن….میدانین چیزه مشکل براتان پیش آمده

ahmad

دقیقا موافقم باهاتون

دکتر رسول آریان

خخخ

آقا فراز شما همونی هستی که آلمان بود؟ یا برادرت آلمان بود فکر کنم.

Faraz

نه والا آلمان نبودم کاش بودم …یکم دور از آلمان هستم …کرمانشاه هستم ?

دکتر رسول آریان

عزیز دلی. سلامت باشی هر جا که هستی.

Mortazavi

جناب عطایی عزیز ممنون از لطف شما و پوشش این ویدئو تو بهترین سایت موبایل

من از پیشرفت چشمگیر دوربین نوکیا نسبت به پارسال هیجان زده شدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)