حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی اس 9+ در مقابل پیکسل 2 ایکس ال

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، گوگل

پیکسل 2 ایکس ال (Pixel 2 XL) فبلت پرچمدار گوگل است و خیلی از کاربران شاید آن را به خاطر رابط کاربری خالص اندروید و بهینه سازی های گوگلی دوست داشته باشند اما باید توجه داشت که این زیبای بزرگ تنها 4 گیگابایت حافظه رم دارد و این می تواند در عملکرد چند وظیفگی کمی خلل ایجاد کند. سامسونگ نیز برای گلکسی اس 9 تنها 4 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است اما گلکسی اس 9+ با 6 گیگابایت حافظه رم عرضه می شود که انتظار عملکرد بهتری را در زمینه مدیریت چندوظیفگی به ما می دهد. حال سوال اینجاست که چه کسی می تواند موبایل اندرویدی بهتری بسازد؟ سازنده اندروید یا سازنده معروف ترین برند اندرویدی یعنی گلکسی؟ برای متوجه شدن پاسخ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تست سرعت گلکسی اس 9+ در مقابل پیکسل 2 ایکس ال ببینیم.

نمی دانم چقدر به یاد دارید اما سرعت بوت اندروید در نسخه 6 عذاب آورترین موضوع ممکن در خرید یک نکسوس بود اما حالا در اندروید 8 و پیکسل 2 ایکس ال شاهد سرعت بی نظیر بوت شدن هستیم. پس از آن در اجرای برنامه ها می توان عملکرد مشابه را گزارش کرد اما در اجرای بازی ها نه، گلکسی اس 9+ به شکل قابل لمسی سریع تر است.

مدیریت رم در گلکسی نوت 4 و گلکسی اس 6 اوج نقطه ضعف سامسونگ بود و به این موبایل ها می توانستیم حتی لقب “ماهی گلی” بدهیم چون اطلاعات به سرعت از حافظه رم پاک می شدند! حالا سامسونگ در گلکسی اس 9+ تمام آن خاطرات را به دست فراموشی سپارده است و عملکردی بی نظیر را ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ این نوع تست ها چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ظاهرا مشکل ریفرش شدن بعضی بازیها رو بعضی از گوشیها وجود داره بار اول برنامه هارو پیکسل سریعتر باز کرد و بازیهارو ای9 ولی بار دوم اس9 کاملا برنده بود

ahmad

اقا سینا اینو هم بذارید جالبه هواوی یه کوچولو بهتر از اس9 پباس بود یه جاهایی هم اس9 برنده بود مثل بعضی بازیها و وبگردی
https://youtu.be/N8Zxu8EejHA

ahmad

ممنون سینا جان

عالی بود. سرعت بوت اولیه پیکسل 2 یکم بهتر بود. به غیر از دوتا برنامه که برای بار اول پیکسل 2 بهتر بود و توی چنتا برنامه هم توی اجرای اول برابر بودن، اما در باقی برنامه و مخصوصا همه بازی ها، حتی در دور اول گلکسی S9 پلاس بهتر بود. در دور دوم هم پیکسل 2 به خاطر ظرفیت کمتر حافظه، مجبور شد یکی دوتا برنامه و البته همه بازی ها رو رفرش کنه.

فقط یک نکته خدمتتون عرض کنم که اختلاف حافظه 4 گیگابایتی گلکسی S9 با حافظه 6 گیگابایتی گلکسی S9 پلاس، تا حدودی مشهوده. در تستی که یکی از سایت های همسایه گرفته بود، اعلام کرد که S9 نتونسته دقیقا همپای S9 پلاس جلو بیاد. یعنی S9 مجبور شده از مجموع چنتا بازی فراخوانی شده در حافظه، دوتا رو رفرش کنه اما S9 پلاس بدون رفرش همه رو بالا آورده. اینجاهاست که تفاوت 4 گیگ رم با 6 گیگ رم مشخص میشه.

ahmad

تو یوتیوب دیدم این اختلافو حق با شماس حدود 15 ثانیه اگه اشتباه نکنم اس9 پلاس بهتر بود گشتم نتونستم لینکشو پیدا کنم ولی به وضوح مشخصه 2 گیگ رم بیشتر خیلی کمک میکنه

دکتر رسول آریان

خواهش.

Peiman

چیزی که چند وقت پیش در مورد پیکسل ها به ذهنم رسید این بود که نکنه گوگل هم گوشی بعدی با ناچ عرضه کنه?? اگر نسل بعدی طراحی خوبی داشته باشه که بپسندمش و مشکلات عجیب غریب مثل امسال نداشته باشه قطعا به خریدش فکر می‌کنم . دلیل اصلی هم دوربین بی نظیری که داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)