حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات سامسونگ گلکسی اس 9 روی برج خلیفه

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس 9 (Galaxy S9) را با تمرکز ویژه بر دوربین معرفی کرده اما باقی جنبه ها از جمله نمایشگر یا طراحی پیشرفت اساسی ویژه ای نداشته است. هر چند نگاه های اولیه به گلکسی اس 9 مثبت بوده اما چه سامسونگ و چه اپل، هر کدام دستگاهی را که تغییر طراحی ویژه ای نداشته را سخت تر به فروش رسانده اند. گلکسی اس 9 نیاز به تبلیغات و بازاریابی ویژه ای دارد که سامسونگ نیز این را به خوبی می داند. همزمان با عرضه رسمی این دستگاه در دوبی سامسونگ تبلیغات گلکسی اس 9 را روی برج خلیفه به نمایش گذاشته که توجه ویژه ای را به خود جلب کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس 9 روی برج خلیفه

گلکسی اس 9 روی برج خلیفه

نمی دانم چقدر در جریان هستید اما برج خلیفه همزمان با سال نو میلادی مجهز به پروژکتورهای ویژه ای شده که کل نمای این برج را به نمایشگر تبدیل می کرد! این توانایی در جهت تبلیغات نیز استفاده شده و سامسونگ اولین شرکت فناوری است تبلیغات خود را روی برج خلیفه به نمایش گذاشته است.

همانطور که در گالری تصاویر زیر خواهید دید، سامسونگ از عصر 2 مارس تا 3 مارس پنج بار تبلیغات گلکسی اس 9 را روی برج خلیفه به نمایش درآورده است. همچنین در اطراف برج غرفه هایی برای بررسی توانایی های دوربین گلکسی اس 9 از جمله عکاسی در شرایط نوری ضعیف، فیلم برداری فوق آهسته و تغییر دیافراگم را تدارک دیده که کاربران علاقه مند بتوانند این دستگاه را تست کنند.

نظر شما درباره این تبلیغات سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هزینه زیادی خرج تبلیغات میکنه، در عوض فروش خوبی هم داره.

Peiman

چه ایده هایی داره برای تبلیغ . یادمه برای اس ۶ اج پلاس هم تو رویسه به همچین تبلیغی کرده بود

علی شیخ زاده

پارسال هم همچین تبلیغی تو روسیه داشت فک کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)