حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ایجاد تصاویر خطای دید مبتنی بر ARKit با اپل آیفون X

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، تماشا کنید

پیتر ناربری، هنرمند سوئدی، در حال برنامه ریزی برای ارائه برنامه مبتنی بر AR به صورت رایگان در فروشگاه اپ استور با عنوان The Parallax View است. هفته گذشته، این هنرمند نمونه ای از آنچه که با ARKit اپل انجام می شود، به شکل یک خطای دید و یا توهم تصویری به نمایش گذاشت. در ادامه همراه باشید.

او با استفاده از آیفون X و ARKit در ردیابی چهره برای توانسته است تصاویری را خلق کند که گویا در بیرون دستگاه به نمایش درآمده یا در داخل دستگاه هستند. همانطور که شما احتمالا می دانید، مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک آینده AR را بسیار پر هیجان دیده است. نه تنها مدیر اجرایی اپل این فناوری را “جالب” می نامد بلکه به “ایده بزرگ” در دنیای اسمارت فون تشبیه‌اش کرده است. در حالی که اپل مدعی است که فقط به سطح ابتدایی AR دست پیدا کرده است، توسعه دهندگان زیادی توانسته‌اند اپلیکیشن‌ها و راهکار‌های زیادی را بر این اساس خلق کنند.

نظر شما در مورد عملکرد اپل در این زمینه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اتفاقا دیشب دیدمش اینو. جالب بود. ولی وقتی دستش رو تکون میده، کمی پرش داره. یعنی غیر طبیعی بودنش معلوم میشه.

روز مراسم MWC سامسونگ هم تقریبا همچین استفاده ای رو از AR افکت ها کرد. کارت دعوت حضار به مراسم، تبدیل به گوشی گلکسی S9 میشد و وقتی کارت رو پشت رو میکردن، گوشی هم پشت و رو میشد. کاملا سه بعدی. متاسفانه اونجا هم این پرش ناخواسته وجود داشت، دقیقا مثل همین کلیپ از آیفون.

البته این واقعیت افزوده ها چیز خیلی جدیدی نیستن، اما وقتی کارهای خلاقانه ای باهاشون ساخته میشه جالبه.

REZA

خیی جالب بود

Peiman

امروز صبح تو اینستا دیدم این کلیپو . خیلی باحال بود

علی شیخ زاده

خیلی عالیه یادمه شب معرفی ایفون ۱۰ تو یه گروه واتساپی در مورد برنامه ها و بازی هایی که بعدا با این قابلیت ساخته میشه میگفتم عده ای میگفتن بدرد نمیخوره و امکان نداره و این حرفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....