حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 (Oneplus 6) با زائده نمایشگر لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

نمی دانم دقیقا چه شده است این تولیدکننده های چینی را با زائده نمایشگر یا همان ناچ (Notch) شبیه به آیفون X اما هر چه که هست این روزها مدام درباره موبایل های آن ها با زائده نمایشگر می شنویم. این بار نوبت به وان پلاس است که پرچمدار آتی خود را با چنین زائده ای توسعه بدهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره وان پلاس 6 (Oneplus 6) و نمایشگر دارای زائده آن بیشتر بخوانیم.

وان پلاس 6

وان پلاس 6

ابتدا اجازه بدهید با پشت وان پلاس 6 آغاز کنیم، جایی که آنجا هم تغییراتی در جهت ترندی تر بودن طراحی اعمال شده است. بر خلاف نسل های پیشین از شیشه استفاده شده است. هر چند ما آلومینیوم را از نظر مقاومت کم دردسرتر می دانیم اما به هر حال این روزها خیلی از تولیدکننده ها به استفاده از شیشه روی آورده اند و وان پلاس هم یکی از آنها! این قاب شیشه ای شبیه به گلکسی اس 7 یا اچ تی سی U11 در لبه ها کمی خمیده است و این ارگونومی بهتری به آن می بخشد. طراحی حسگر اثرانگشت ناخوداگاه ما را به یاد گلکسی اس 9 می اندازد اما جالب توجه تر از آن می توان به برجستگی بیش از حد دوربین دوتایی وان پلاس 6 (Oneplus 6) اشاره کنیم.

وان پلاس 6

وان پلاس 6

و اما نمای جلو وان پلاس 6 (Oneplus 6) و نمایشگر کم حاشیه دارای زائده تصویر آن! نکنه اول اینکه حاشیه پایین نمایشگر به حد قابل قبولی کم است اما حاشیه های سمت راست و چپ نه زیاد که در نهایت بله حاشیه بالا و زائده نمایشگر می رسیم! اینکه ابتدا اسنشیال چنین ایده ای را رونمایی کرد و پس از آن اپل با آیفون X می تواند یک ایده باشد که به زودی و با پیشرفت فناوری شاهد حذف آن باشیم ولی پیروی برندهای خرد و ریز دیگر از چنین تصمیمی برای ما قابل پذیردش نیست و درباره وان پلاس باید بگوییم مشخصا چنین انتظاری نداشتیم.

وان پلاس 6 (Oneplus 6) همچین شبیه به پرچمدار دیگر شرکت زیر مجموعه BBK Electronics یعنی اوپو است. مدل اوپو R13 نیز احتمالا چنین زائده ای روی نمایشگر خود داشته باشد. برای مقایسه باید گفت این زائده (Notch) عریض تر از آنچه که در اسنشیال فون دیدیم و کم عرض تر از زائده آیفون X است.

نظر شما چیست؟ چنین حرکتی را می پسندید؟ فکر می کنید به سمت خرید موبایلی با زائده نمایشگر بروید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تقلید ناشیانه، صرفا جهت جلب توجه!

چرا در مورد مراسم دیشب ایسوس مطلب نمیذارید. سه تا گوشی معرفی کرده.
ذن فون 5
ذن فون 5 لایت
ذن فون 5Z

مدل لایت پایین رده اس
مدل 5 معمولی، میان زده
مدل 5Z هم پرچمداره

نسبت صفحه به بدنه رو ظاهرا رسونده به 92%، مثل آیفون ایکس هم زائده داره. یه حالت اموجی 3 بعدی هم گذاشته به اسم زنی موجی! گوشی خوشگلیه مدل پرچمدارش و قیمت خیلی خوبی هم داره، تقریبا میتونم بگم ارزونه، دوربین دوگانه داره، طراحی شیشه فلز و چیپست 845 اسنپ.

ahmad

قیمت مدل پایه پرچمدارش با اون مشخصات عالی 500 دلاره

Peiman

طراحی شیشه ای پشتش خیلی زیبا شده . اگر حاشیه پایین هم مثل حاشیه های کناری بود طراحیش فوق العاده میشد

علی شیخ زاده

پشتش خیلی زیبا شده اما جلوش کپی?

ahmad

یعنی ناچ صفحه نمایش آیفون 10 تا این حد زیباس که همه شروع کردن تقلید؟بابا خیلی هم زیبا نیستا

Pouya

خدا نکنه این اپل یه زبان جدیدی رو برای طراحی استفاده کنه همه کپی میکنن اصلا کارم ندارن که این کپی زیباس ؟ زیبا نیس؟میشه بهترش کرد؟خودمون میتونیم تغییراتی رو توش به وجود بیاریم؟ اصلا خودمون چرا خلاقیت به خرج ندیم؟ چرا خودمون طراحی نکنیم؟ ولی فک کنم تو زمینه کپی در طراحی سامسونگ از بقیه باز بهتره من تا حالا ندیدم از کسی کپی کنه خودش با خلاقیت خودش خیلی زیبا طراحی میکنه (البته اس 6 به بعد منظورمه)

ahmad

کاملا موافقم ولی سامی هم یه شیطنتهایی میکنه بعضا خخخخخ

mosayebso

بین برندهای چینی فقط شیاومی و میزو و وان پلاس رو قبول داشتم
میزو که خیلی کم توی ایرانه اون به کنار
اما وان پلاس با این کارش با این طراحی مزخرفش
با این کپی ضایعش کاملا ناامیدم کرد
دیگه از لیست برندهای مورد علاقم خط خورد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)