حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) با 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس

ایسوس مدل های لایت ویژه ای دارد که شاید توجه خیلی از کاربران میان رده و پایین رده را به خود جلب کرده باشند. ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) یک میان رده جدید کاملا 2018ی (!) است که می خواهد سهم این شرکت تایوانی را از بازار بیشتر کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) با 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه بیشتر آشنا شویم.

ایسوس ذنفون 5 لایت

ایسوس ذنفون 5 لایت

تصویر بالا اصل مطلب را درباره ذنفون 5 لایت ادا می کند! نمایشگر کم حاشیه و دوربین سلفی دوگانه که اگر در کنار تصویر اصلی مطلب بگذارید و دوربین دوگانه اصلی و بدنه شیشه ای را ببینید، شاید و دست و پای تان کمی شل شود (!). نمایشگر 6 اینچی در نظر گرفته شده برای ایسوس ذنفون 5 لایت (Asus Zenfone 5 Lite) رزلوشن FHD+ دارد و همانطور که از رزلوشن مشخص است، نسبت تصویر آن 18:9 خواهد بود.

دوربین سلفی دوگانه ایسوس ذنفون 5 لایت شامل یک دوربین 20 مگاپیکسلی عادی و یک دوربین با رزلوشن نامشخص فوق عریض (13 میلی متری) می شود. دوربین دوگانه اصلی یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین همچنان با رزلوشن نامشخص فوق عریض 120 درجه ای (13 میلی متری) دارد و مطمئن باشید که درست خواندید! دوربین سلفی رزلوشن بالاتری از دوربین اصلی دارد. همانطور که در تصویر مشخص است دوربین سلفی فلاش LED هم دارد.

دوربین ایسوس ذنفون 5 لایت

دوربین ایسوس ذنفون 5 لایت

طراحی شیشه ای آلومینیومی ایسوس ذنفون 5 لایت جذابی ویژه ای به آن می بخشد و با باتری 3300 میلی آمپری وزن 168 گرمی و ضخامت 7.8 میلی متری را دارد که خیلی خوب به نظر می رسد. در بخش سخت افزار اما طبق عادت ایسوس در این رده دستگاه ها، شاهد دو نوع سخت افزار هستیم!

برای چیپست ایسوس ذنفون 5 لایت اسنپدراگون 630 یا اسنپدراگون 430 را خواهید داشت و برای حافظه داخلی و رم ترکیب های 32-3 یا 64-4 گیگابایتی موجود است. همچنین فیلم برداری 4K فقط در نسخه اسنپدراگون 630 موجود خواهد بود.

به صورت کلی می توان گفت ایسوس ذنفون 5 لایت دستگاهی با مشخصات خوب و کاملا ترندی است که با نمایشگر کم حاشیه و دو جفت دوربین دوگانه می تواند در میان رده ها پادشاهی کند! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

اقا سینا پوشش بده
طبق جدیدترین اخبار دیسپلی میت گلکسی اس ۹ ایفون ۱۰ رو شکست داد و دوباره جایگاه اول رو برگردوند

دکتر رسول آریان

ایول خبر خوبی بود ?

Rog_Pc_Gamer

میگن فقط سامسونگه دیسلپی هاش میتونه حریف خودش بشه لطفا پوشش بدین
اس۹ از چنگ ایفون ۱۰ جایگاه اولو کشید بیرو

Rog_Pc_Gamer

ضمنا فنای سونیم بدونین تا کمتر از ۱ هفته دیگه وارد بازار میشه برین با xperia z1 دیسلپیش رو مقایسه کنین و حتما اینجا از قرمز مایل به نارنجی و ابی مایل به بنفشش برامون تعریف‌کنید????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)