حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به ایسوس ذنفون 5 و ایسوس ذنفون 5 لایت

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | ایسوس، تماشا کنید

ایسوس امروز از 2 تا و نصفی (!) موبایل جدید رونمایی کرد که توجه خیلی از کاربران را به خود معطوف نمود. ایسوس ذنفون 5، ایسوس ذنفون 5 زد (Asus Zenfone 5z) و ایسوس ذنفون 5 لایت که دو دستگاه اولی را می توان یکی و نصفی (!) در نظر گرفت چون نسخه z تنها در چیپست و حافظه رم تفاوت می کند و ذنفون 5 را به حد پرچمدار می رساند! در ترنجی با این دستگاه ها آشنا شدیم و حالا وقت آن است از نزدیک آن ها را در یک ویدیو ببینیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نزدیک به ایسوس ذنفون 5 و ایسوس ذنفون 5 لایت داشته باشیم.

مشخصا ایسوس تلاش کرده تا دستگاه های ترندی و قابل توجهی را برای میان رده لوکس و میان رده اقتصادی تولید کند در این رده بازار که جا افتادن برند معتبری چون ایسوس در آن راحت تر از جنگیدن برای سهم کوچکی از کیک بازار پرچمدارهاست، بتواند سهم بزرگتری از بازار موبایل را داشته باشد و پس از جلب اعتماد کاربران، راه خود را برای ورود به بازار پرچمدارهای پرسودتر باز کند.

ذنفون 5 (Zenfone 5) با شباهت بدون انکار به آیفون X و قیمت بسیار مناسب تر سعی کرده تا نظر خیلی از کاربران را به خود جلب کند و ایسوس ذنفون 5 لایت با نمایشگر کم حاشیه در کنار 4 دوربین گزینه وسوسه برانگیزی برای میان رده های اقتصادی خواهد بود. همچنین در بخش نرم افزار با تمرکز بر هوش مصنوعی و اضافه کردن آن به دوربین، بازی، تنظیم بلندی صدای زنگ تماس و البته Zenmoji تلاش بر به روز ماندن و موج سواری روی موج هوش مصنوعی (AI) را دارد.

به صورت کلی می توان گفت ایسوس در مسیر صحیح گام برداشته و با قیمت گذاری وسوسه برانگیز می تواند سهم بیشتر از بازار را متوجه خود کند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

عالی

با 1000 دلار میشه دوتا Zenfone 5Z خرید

با 1000 دلار میشه یه دونه Iphone X خرید

mTAAHAAm

دانه ی فلفل سیاه و خال مه رویان سیاه
هردو جانسوزند اما این کجا و آن کجا؟

دکتر رسول آریان

فقط پول برند رو میگیره

mTAAHAAm

حرف شما تا حدی درسته
بهتره بگیم سودی که اپل روی محصولاتش می کشه دور و بر ده برابر سودی هست که شرکت های دیگه می گیرن.
ولی در مقایسه زنفون 5 زد و آیفون تن باید بگم:
صفحه نمایش آیفون بهتره، درسته زائده بالایی آیفون کمی بیشتره ولی سنسورهای مهمتری آنجا کار گذاشته شدن.
اگه ایسوس می خواست فقط حاشیه را کم کنه و درصد صفحه نمایش را زیاد کنه و کپی برداری(نه به مفهوم حقوقی و تجاری)نکنه چرا از حاشیه پایین کم نکرد؟
اگه حاشیه پایین حذف می شد درصد صفحه نمایش باز هم از مقدار ادعا شده بیشتر نمی شد؟ آیا ایسوس نخواسته یا نتوانسته حاشیه پایین را کمتر کنه؟اگه نتوانسته پس در مقابل آیفون تن که توانسته این کار را بکنه یک نقطه ضعف به حساب میاد و اگه هم می تونسته و اینکار را نکرده باز جای سواله و دیگه ایسوس نمی تونه هدف ایجاد زائده بالا(ناچ) را افزایش درصد صفحه نمایش اعلام بکنه.
ولی به این معنی نیست که بخوایم بگیم این گوشی گوشی بدیه آینده همه چیز را روشن خواهد کرد ولی چیزی که مسلمه اینه که قیمت 5زد نصف آیفون تنه ولی مطمئنا از نصف آیفون تن کارایی بیشتری داره و خریدش هم بصرفه تره.

علی شیخ زاده

دقیقا درسته هیچ وقت کپی مثل اصلش نمیشه

Alexs

واقعا برای این سایت متآسفم آقای عطایی اصلا هیچ نظارتی رو سایت نمی کنین یه مشت بچه هر غلطی دلش میخواد می کنه افسوس!

صدرا مخملی

خیر دوست عزیزی اینجوری نیست تمامی کامنت ها پاک شد

شما اول خودتون رعایت بفرمایید و بعد بندازید تقصیر سایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)