حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) با 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | ایسوس، شایعات

شش روز پیش بود که ایسوس ذنفون 5 (Zenfone 5) لو رفت و نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 در کنار دوربین اصلی دوگانه دیده شد. حالا مدل لایت آن یعنی ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) توسط ایوان بلاس لو رفته که اطلاعات جالبی درباره این نسخه میان رده می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با میان رده سال 2018 ایسوس بیشتر آشنا شویم.

ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite)

ایسوس ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite)

همانطور که در توییت Evleaks می بینید، دستگاهی با 4 دوربین و نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 مشخص است و با ژست ویژه ایسوس به نمایش درآمده است. این دستگاه که جک 3.5 میلی متری صدا در بالای آن دیده می شود و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی آن است با توجه به پسوند لایت (Lite)، مشخصا در رده دستگاه های میان رده جای خواهد کرد اما مشخصات دوربینی آن خیلی وسوسه کننده است.

دوربین دوگانه سلفی ایسوس ذنفون 5 لایت دو دوربین 20 مگاپیکسلی خواهد داشت. شاید انتظار داشته باشید که دوربین دوگانه اصلی رزلوشن بالاتر یا حداقل برابر داشته باشد اما حقیقت این است که این روزها دوربین سلفی شاید مهم تر از دوربین اصلی (حداقل در اعداد) ظاهر شده است. دوربین اصلی ذنفون 5 لایف دو دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد داشت و هیچ مشخصات سخت افزاری دیگری درباره این چهار دوربین منتشر نشده است.

نمایشگر نسبتا کم حاشیه اما با نسبت تصویر 18:9 ذنفون 5 لایت رزلوشن FHD+ را خواهد داشت و احتمالا نوع پنل آن IPS است. یک هفته پیش خواندیم که ایسوس از Zenfone 5 در ماه اسفند رونمایی خواهد کرد، تاریخ دقیق این معرفی 8 اسفند خواهد بود.

نظر شما درباره دید ایسوس در ذنفون 5 لایت (Zenfone 5 Lite) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اونقدری که فکر میکردم بد نیست

Mortazavi

واقعاً دوربین های وسوسه کننده ای داره
عجب اسفندی پیش رومونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)