حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذن‌فون 5 لایت را اینبار در تصاویر واقعی مشاهده کنید

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | MWC، اسمارت‌فون، ایسوس، شایعات

سال پیش سال جالبی برای ایسوس بود و این کمپانی سری 4 گوشی‌های ذن‌فون خود را به صورت کامل معرفی کرد و حالا قصد رونمایی از سری 5 این گوشی‌ها را دارد. شایعات نیز دست از کار برنداشته‌اند و باید منتظر ارائه اطلاعات مختلف توسط شایعات و فاش کننده‌های مختلف باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.یک اکانت اینستاگرامی به اسم Marcel Campos به تازگی تصویری از یک گوشی معرفی نشده توسط ایسوس را در اکانت خود منتشر کرده است که به احتمال زیاد، ایسوس ذن‌فون 5 لایت می‌باشد که چند وقت پیش توسط ایوان مشخصات و طراحی آن مشخص شده بود.

متاسفانه اطلاعات زیادی توسط این شخص برای تصویری که منتشر کرده است گفته نشده اما می‌‌توان به صورت واضح استفاده از شیشه را در پشت دستگاه تایید کرد. همچنین دوربین دوگانه اینبار برای نسخه‌های لایت نیز استفاده شده است و دیگر برای گرفتن تصاویر بوکه نیاز به خرید تلفن‌‌همراهی پرچمدار ندارید. سنسور اثر انگشت ذن‌فون 5 لایت نیز در پشت دستگاه وجود دارد بنابراین پنل جلویی دستگاه میزبان آن نمی‌باشد.

بر اساس مشخصات منتشر شده از سمت ایوان ایسوس ذن‌فون 5 لایت یک صفحه نمایش فول‌اچ‌دی پلاس با نسبت تصویر 18:9 دارد. همچنین اندازه این گوشی مابین 5.7 تا 6 اینچ می‌باشد. ایسوس نیز همانند میت 10 لایت، برای ذن‌فون 5 لایت از 4 دوربین استفاده کرده است. یک سنسور دوگانه 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی دستگاه که می‌تواند برای یک گوشی میان‌رده قابل قبول باشد و دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی که با استفاده از دو دوربین قادر به گرفتن عکس‌هایی با افکت بوکه می‌باشید.

ایسوس درحال حاضر به صورت رسمی حضور خود را در 25 فبریه در نمایشگاه MWC 2018 تایید کرده است. در این مراسم انتظار معرفی نسخه ایسوس ذن‌فون 5 لایت، ایسوس ذن‌فون 5 و بر اساس برخی شایعات ایسوس ذن‌فون 5 مکس که دارای باتری فوق‌العاده می‌باشد.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خوشم اومد از طراحیش

siavash-t

بالای گوشی اش شکسته؟ انگار بالای گوشی سمت چپ هم به اصطلاح لب پر شده!

Peiman

طراحیش از طراحی نسل های گذشتش خیلییی بهتر شده?

mTAAHAAm

ایسوس مثل همیشه متوسطه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji