حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ گلکسی اس 9 روی ماه!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

عموما پس از عرضه پرچمدارهای سامسونگ انتظار یک آنباکسینگ ویژه داریم و آن آنباکسینگ چیزی نیست جز غافلگیری ویژه T-Mobile! این بار اپراتور معروف امریکایی آنباکسینگ گلکسی اس 9 را روی ماه (!) انجام داده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این آنباکسنگ جالب را با هم ببینیم.

بر خلاف دیگر آنباکسنگ های ویژه T-Mobile که همگی در فضای واقعی انجام می شدند، این آنباکسینگ گلکسی اس 9 روی ماه همانطور که شما هم حدس زدید، قطعا واقعی نیست اما تلاش های ویژه انجام شده تا در نگاه اول این عدم واقعیت خیلی به چشم نیاید.

اما به آنباکس گلکسی اس 9 برسیم، حایی که درون جعبه آن همان چیزهایی که از سامسونگ انتظار داریم وجود دارد، شارژر سریع، هندزفری ویژه AKG و تبدیل OTG برای انتقال اطلاعات از موبایل قدیمی به موبایل جدید یا موارد دیگر! رنگ تمام این لوازم جانبی همانند گلکسی اس 8 مشکی انتخاب شده که این نیز نکته قابل توجهی است.

اشاره سریعی به امکانات گلکسی اس 9 نیز می شود و از آنجا که این آنباکس توسط یک اپراتور موبایل انجام می شود قطعا انتظار دارید که اشاره به توانایی های مخابراتی نیز بشود! بله، اسپیدتست LTE گیگابیتی را در این ویدیو می بینیم!

نظر شما درباره گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این شامورتی بازی ها چیه در میاورد.
جنبه فان داشت مثلا.

کره ماه رو فکر کنم به خاطر اسم گلکسی به معنی کهکشان انتخاب کردن. شاید هم به خاطر اینکه بگن توی کره ماه هم میشه با سرعت بالا به اینترنت وصل شد!

علی شیخ زاده

ایده جالبی بود

Peiman

فک کنم قبلا زیر آب انباکس کردن . اگر اشتباه نکنم s7 بود که میخواستن به ضد آب بودنش اشاره کنند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)