حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بعد از آپدیت اندروید 8 گوشی‌های سونی ویژگی Night Mode را نخواهند داشت

سونی همیشه در ارائه بروزرسانی برای گوشی‌های خود خیلی خوب عمل می‌کند و در کمترین زمان ممکن بروزرسانی‌ها را برای پرچمدار‌ها و میان‌رده‌های خود ارسال می‌کند اما اینبار با ارائه یک بروزرسانی یک ویژگی مهم را از بین خواهد برد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خانواده XA1 سونی همگی با ویژگی ” Good Night actions” وارد بازار شدند و کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانستند در هنگام مطالعه یا در مواقعی که در تاریکی هستند، از این گزینه استفاده کنند. حال این ویژگی چه کاری انجام می‌دهد؟ همانطور که می‌دانید نور‌های آبی برای انسان مضر هست و این ویژگی نه تنها در موبایل بلکه در برخی از دستگاه‌های دیگه نیز استفاده می‌شود و زمانی که شما این ویژگی را فعال می‌کنید نور‌های آبی صفحه از بین می‌روند و چشمان شما بدون اذیت شدن می‌توانند به مطالعه بپردازند.

به هرحال، سونی اعلام کرده است که بعد از ارائه بروزرسانی اندروید 8 دیگر هیچ گوشی سونی این ویژگی را نخواهد داشت و این موضوع را در توییتر نیز تایید کرده است.

همچنین باید بگوییم که کمپانی سونی اعلام کرده که هیچ برنامه‌ای برای ارائه ویژگی مشابه نخواهد داشت. خبر خوب این است که این موضوع فعلا تنها برای خانواده XA1 پیش آمده است اما بر اساس گفته‌های سونی هیچ گوشی‌ای از این شرکت بعد از دریافت بروزرسانی اندروید 8 این ویژگی را نخواهد داشت.

چیزی که خیلی بد است این هست که سونی هیچ وقت این ویژگی را در قالب یک بروزرسانی پایه و بدون مشکل ارائه نکرده بود و حالا نیز توصیه کرده است تا کاربران گوشی‌های اکسپریا از برنامه‌های سوم شخص برای آوردن این ویژگی استفاده کنند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

چیز مهمی نیست از گوگل پلی دانلود میکنیم

Peiman

سونی نه تنها برنامه های اختصاصی خودشو یکی یکی داره پاک می‌کنه بلکه به قابلیت های خود اندروید خام هم رحم نمی‌کنه

Pouya

برای همینه که من اپدیت های دیرتر و ضعیف تر سام رو به اپدیت های خوب سونی ترجیح میدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji