حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف یکی از موبایل های سونی به دلیل تغییر اساسی در طراحی

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سونی، شایعات

می دانیم که سونی در حال طراحی و توسعه دستگاه های متفاوتی برای سال 2018 است. برخی از این دستگاه ها حتی تاییدیه FCC ایالات متحده امریکا را نیز گرفته بود و این به معنی نزدیک عرضه بودن این دستگاه است اما حالا می بینیم که پروژه یکی از همین دستگاه های دارای تاییدیه FCC متوقف شده است و سونی دلیل را تغییر اساسی در طراحی عنوان کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره توقف یکی از موبایل های سونی به دلیل تغییر اساسی در طراحی بیشتر صحبت کنیم.

گوشی متوقف شده سونی

گوشی متوقف شده سونی

همانطور که در تصویر بالا می بینید نامه ای سونی به FCC یا همان کمیسیون ارتباطات فدرال ارسال شده و در آن می خواهند دستگاهی با شناسه FCC از قرار FCC ID PY7-00718V را از لیست خود حذف کنند و این دستگاه در هیچ کشور یا هیچ بازاری عرضه نخواهد شد.

متاسفانه شناسه FCC ID PY7-00718V هیچ سرنخی به ما نمی دهد و نمی توانیم بدانیم دستگاه متوقف شده پرچمدار است، میان رده است یا حتی یک پایین رده ساده ولی دلیل عنوان شده برای عدم عرضه، “تغییرات اساسی” عنوان شده است! باور اینکه دستگاهی به جز رده پرچمدار با چنین درجه اهمیتی وجود داشته باشد کمی سخت است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. به هر حال می دانیم که آمار فروش سونی در سال 2017 منتشر شد و بیش از 9٪ کاهش در فروش نسبت به سال گذشته را تجربه کرده بودند، سونی باید با قدمی محکم به جلو برود در غیر این صورت دوباره لغزش را تجربه خواهد کرد.

به نظر XperiaBlog شاید منظور از چنین تغییری، تغییر در بود یا نبود جک 3.5 میلی متری دانست و شاید برای نسبت نمایشگر ولی همچنان باید گفت با توجه به مقدار اطلاعاتی که داریم، هیچ چیز را نمی توان به قطعیت عنوان کرد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه دستگاهی از سونی دیگر توسعه پیدا نمی کند و این تغییر چه چیزی خواهد بود که به دلیل آن توسعه یک دستگاه کاملا متوقف شده است؟ شاید حتی این دستگاه یک نقشه دوم بوده باشد که دیگر به آن نیازی نباشد! اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

امیدوارم این حذف شدن به معنای واقعی بازنگری در طراحی باشه

Mohammadsoly

معلومه سونی یه دستگاه عجیب میخواد معرفی کنه خودشم میترسه سوتی بده

Mortazavi

فکر کنم تغییرات اساسی همین کاهش حاشیه و صفحه نمایش فوق عریض باشه.

تا جایی که یادمه فرق اس۸ با اس۷ هم همین بود و به عنوان تغییرات بنیادین تو طراحی نام برده شد، نه دوربین دوگانه شد نه جنس دستگاه عوض شد نه بیس طراحی فقط فینگرپرینت رفت کرنر و حاشیه ها کم شد و البته لبه های اج هم بهتر شد

حالا سونی هم احتمالاً تو نسبت صفحه و حاشیه ها تغییر ایجاد کنه و البته دوربینش رو هم دوگانه بکنه ولی احتمالا این‌بار رسانه ها بگن طراحی تکراری با حاشیه کمتر برعکس زمان اس۸

Mortazavi

راستی اگه ابعاد لو رفته قبلی از پرچمدار سونی درست باشه و صفحه هم همون ۵.۷ اینچ و ۱۸:۹ باشه همچنان حاشیه‌های کناری سر جاشون هستند، آخه قبلاً فکر میکردم صفحه ۱۶:۹ هست و یه رندر از جلوی گوشی که حاشیه‌های کناری تقریباً صفر بود پخش شده بود که خیلی شیک و متفاوت بود ولی اینجوری جلوش شکل بقیه دستگاه های ۱۸:۹ میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)