حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه گلکسی اس 9 با گلکسی اس 8 از نظر نسبت نمایشگر به بدنه و حاشیه نمایشگر

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

سامسونگ سال گذشته با ارایه گلکسی اس 8 و نمایشگر جذابش که به آن “Infinity Dispaly” می گفت، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و می توان گفت زیباترین نمای جلو را در بین رقبا داشت. متاسفانه قاب پشتی گلکسی اس 8 به دلیل حسگر اثرانگشتی که مشخصا در جهت سوق دادن کاربر به استفاده از حسگر عنبیه چشم، در نقطه کرنر قرار گرفته بود جز نکات ضعف مشخص این دستگاه به شما می رفت. حال گویا سامسونگ در گلکسی اس 9 متمرکز بر قاب پشتی و تصحیح مورد مذکور است اما توجه زیادی به قاب جلویی نداشته! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه گلکسی اس 9 با گلکسی اس 8 از نظر نسبت نمایشگر به بدنه و حاشیه نمایشگر را داشته باشیم.

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9

تصاویر بالا ار روی رندرهای دو دستگاه بررسی شده است. گلکسی اس 8 با نسبت نمایشگر به بدنه 86.2٪ و گلکسی اس 9 با نسبت نمایشگر به بدنه 85.3٪ در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. قطعا اندازه گیزی نسبت نمایشگر به بدنه از روی رندر غیر رسمی داده خیلی صحیحی را به ما نمی دهد آن هم در شرایطی که نتایج اینقدر نزدیک به هم باشند.

پیش از این در طرح CAD لو رفته از گلکسی اس 9+ و مقایسه آن با گلکسی اس 8+ دیدیم که حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9+ حتی از گلکسی اس 8+ کمتر است اما در این مقایسه Gsmarena که بر اساس رندرهای لو رفته انجام شده، نتیجه دیگری را شاهد هستیم.

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9+

نسبت نمایشگر به بدنه گلکسی اس 9+

به نظر می رسد در این مقایشه حاشیه های کناری نمایشگر تاثیر مشخصی در نتیجه خروجی داشته است. قبلا در ترنجی خواندیم که نمایی از نمایشگر اج گلکسی اس 9 نشان می دهد که نباید نگران حاشیه زیاد شایعه قبلی بود. به هر حال تا عرضه رسمی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ باید منتظر بود و هنوز نمی توان اظهار نظر قطعی داشت.

نظر شما چیست؟ حاشیه نمایشگر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به چه شکل خواهد بود؟ این موضوع چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مثل اینکه شوخی شوخی اس9 این شکلیه ها با این حساب سلطان طراحی همچنان دست اس8 خواهد بود

siavash-t

اگه این باشه که طراحی اش پسرفت کرده.

Pouya

امیدوارم این نباشه

Peiman

خود سامسونگ میدونست جای حسگر اثر انگشت خیلی بده ولی بازم همون جا گذاشت که تو نسل بعد برطرفش کنه . شاید هم میخواست کاربرا رو به سمت حسگر عنبیه سوق بده

hamid reza

چه بد

Ahmad9300

صفحه ی اج کلا ضعفه حالا چه کم حاشیه باشه چه نباشه! امیدوارم نسخه اکتیو رو همزمان با نسخه ی اصلی معرفی کنه

amir shar

تا طرح نهایی صبر کنیم خیلی بهتره یادمه زمانی رندرهای اس۸ لو میرفت خیلی بی ریخت بودن ولی محصول نهایی که سامسونگ معرفی کرد خیلی دلنشین بود. از طرفی هم از سامسونگ بعیده بخواد با این کار پسرفت کنه مثلا میخواد چی رو ثابت کنه؟?

hamid reza

شاید افزایش مقاومت

REZA

منکه هنوز نفهمیدم به غیر از زیبایی این ادج بودن سودی داره!

Mortazavi

نمیدونم چرا ولی حس می کنم این یه کلک مرغابی از طرف سامسونگه تا مردم تشنه تر از همیشه منتظر دیدن پرچمدار جدید سامسونگ باشن

اخیرا این دست تبلیغات استراتژیک و دوپهلو که مربوط به ضمیر ناخودآگاه هست رایج شده.

mTAAHAAm

حالت اج ملایمتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)