حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمداران سال 2015 سامسونگ آپدیت اندروید 8 را دریافت می‌کنند

سامسونگ تا چند سال پیش در زمینه انتشار بروزرسانی برای گوشی‌های پرچمدار خود، ضعیف بود و در برخی اوقات حتی آپدیتی برای آن‌ها منتشر نمی‌کرد اما طی این چند وقته و داغ شدن بازار تلفن‌های همراه، سامسونگ نیز مجبور به تغییر سیاست‌های خود نسبت به این موضوع شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید. انقلاب در زمینه طراحی برای گوشی‌های سامسونگ از گلکسی اس 6 شروع شد و تا گلکسی نوت 8، راه یافته است. گلکسی اس 6 را می‌توانیم یکی از بزرگترین موفقیت‌های سامسونگ در زمینه ساخت موبایل ببینیم و حالا این کمپانی بزرگ قصد ارائه بروزرسانی اندروید 8 را برای 4 پرچمدار خود که در سال 2015 معرفی ‌شده‌اند را دارد.

گلکسی اس 6،گلکسی اس 6 اج، گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5 ، 4 گوشی پرچمداری بودند که سامسونگ در سال 2015 از آنها پرده برداری کرد.

یکی از اپراتور‌های آمریکا به نام T- Mobile نیز در وبسایت رسمی خود مطلبی مبنی بر این موضوع منتشر کرده است که می‌تواند احتمال ارائه بروزرسانی اندروید اوریو را بیشتر از قبل، جدی کند. اولین بار نیست که خبر بروزرسانی اندروید 8 را برای پرچمدار‌های سال 2015 سامسونگ می‌شنویم ولی امیدواریم تمامی شایعه‌ها و مطالبی که در این مورد منتشر شده است همگی درست باشند و به زودی شاهد ارائه بروزرسانی از سمت سامسونگ باشیم.

سری گلکسی اس 6 و گوشی گلکسی نوت 5 واقعا یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ هستند و بی اهمیتی سامسونگ به آنها واقعا اشتباه بزرگی است، با اینکه در سال 2018 هستیم ولی هنوز این سه گوشی، از پس هر برنامه‌ای بر می‌آیند و می‌توانند با دریافت بروزرسانی اندروید 8 حتی بهتر از دیروز پردازش‌های خود را انجام دهند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

عالیهههههه سامسونگ ????
یعنی سه سال پشتیبانی
فوق العاده اس

Pouya

دمش گرم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji