حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوگانه سلفی گلکسی A8 2018 را در عمل ببینید

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که گلکسی A8 2018 به دوربین سلفی دوگانه مجهز شده است. گویا قرار است دوربین سلفی دوگانه بخشی از میان رده های لوکس سال 2018 باشد و فعلا گویا ایسوس، هوآوی، سامسونگ و سونی چنین تصمیمی دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا دوربین دوگانه سلفی گلکسی A8 2018 را در عمل ببینید.

تفاوت ویژه ای در دید شرکت های مختلف به دوربین دوگانه سلفی وجود دارد. مثلا ایسوس و سونی زاویه دید عریض را برای دوربین دوگانه سلفی برگزیده اند، سامسونگ از لنز دوم تله و هوآوی از دوربین دوم برای جمع آوری اطلاعات صحنه و ثبت تصویر پرتره بهره می برد. به صورت کلی نظر ما این است که نگاه سونی و ایسوس می تواند جذاب تر باشد چون ما معمولا می خواهیم در تصویر سلفی فضای بیشتری از صحنه دیده شود یا دوستان بیشتری در کادر جای بگیرند. دید سامسونگ و هوآوی نیز بد نیست و تصویر سلفی پرتره می توان خیلی جذاب باشد!

حال تصور کنید دوربین دوگانه سلفی ترکیبی از یک دوربین تله و یک دوربین زاویه دید باز باشد! به نظر من این ترکیب خیلی بهتر است اما به هر حال فعلا ما در این مطلب می خواهیم به دوربین دوگانه سلفی گلکسی A8 2018 بپردازیم. سامسونگ برای این دستگاه دو دوربین 8 و 16 مگاپیکسلی را در جلوی آن در نظر گرفته است. اجازه بدهید چند نمونه ثبت شده توسط آن را با هم ببینیم:

نظر شما درباره عملکرد دوربین دوگانه سلفی گلکسی A8 2018 چیست؟ فکر می کنید این قابلیت را دوست دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی راضی کننده نبود . امیدوار بودم بهتر از اینا عمل کرده باشه

mTAAHAAm

واقعا برتری خاصی نداشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)