حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکس پد (Dex pad) گلکسی اس 9 لو رفت، جک 3.5 میلی متری هنوز وجود دارد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

سامسونگ همراه با گلکسی اس 8 از دکس استیشن (Dex Station) رونمایی کرد. این پایه رابط که قرار بود موبایل روی آن قرار بگیرد و با اتصال به مانیتور، عملکردی شبیه به تجربه اندروید روی دسکتاپ را داشته باشید. هر چند شخصا خیلی طرفدار چنین ایده ای نیستم اما دوست دارم امکان وجود اتصال موبایلم به نمایشگر بزرگ به شکلی ساده تر فراهم باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نسل بعدی دکس استیشن (Dex Station) یعنی دکس پد (Dex Pad) که به تازگی لو رفته است، آشنا شویم.

سامسونگ هر چند به سمت ساده تر کردن دکس استیشن (Dex Station) پیشرفته است اما دکس پد (Dex Pad) هنور آن چیزی نیست که ما بخواهیم. هوآوی در Mate 10 Pro به شما امکان PC Mode را تنها با یک کابل می دهد که سبب اتصال موبایل به مانتیور یا تلویزیون مربوطه می شود اما تلاش های سامسونگ یا مایکروسافت هنوز نیازمند یک رابط هستند، رابط که خیلی قابل حمل نیست، هزینه گزافی برای خرید دارد و در نتیجه دلیل زیادی برای خرید آن باقی نمی ماند!

این دکس پد (Dex Pad) است!

دکس پد گلکسی اس 9

دکس پد گلکسی اس 9

با وجود تمام بدی هایی که برای حضور یک رابط داک مانند برای دکس پد (Dex Pad) نام بردیم اما نباید از یاد برد که وجود چنین داکی سبب اضافه شده توانایی اتصال دو پورت USB سایز کامل را به شما خواهد داد که این خود مزیت بزرگی است به خصوص اگر بخواهیم تجربه دسکتاپی کامل تری داشته باشید.

برخی این داک را زشت می دانند و ما هم جز آن برخی هستیم (!) اما به عقیده ایوان بلاس که تصویر این داک را افشا کرده است، این بهترین راه برای طراحی یک داک است که موبایل باید روی آن بخوابد و به عنوان تاچ پد نقش ایفا کند! می توانیم موضوع را پذیریم اما سوال اینجاست که موبایل در چه پوزیشنی باید تاچ پد باشد؟ اگر به شکلی در تصویر اصلی مطلب می بینید باشد، قطعا آن زائده برآمده مربوط به پورت Type C که به موبایل وصل می شود، مانع تجربه خوب از یک تاچ پد است. در صورتی می تواند مفید باشد که پوزیشن دیگری برای تاچ پد بودن در نظر گرفته شده باشد.

گلکسی اس 9 جک 3.5 میلی متری صدا دارد

سامسونگ دکس پد (Dex pad)

سامسونگ دکس پد (Dex pad)

نظر شما چیست؟ پیش از به پایان بردن مطلب اما بد نیست که به لبه پایین، نمایی که تا کنون از گلکسی اس 9 لو نرفته بود نیز توجه کنیم. حقیقتا اینجا خبر خوبی وجود دارد و آن اینکه سامسونگ هنوز تسلیم موج حذف کردن جک 3.5 میلی متری صدا نشده و خوشبختانه گلکسی اس 9 جک 3.5 میلی متری صدا را دارد. بلندگوی تکی این دستگاه نیز دستخوش طراحی ظاهری شده است. در مشخصات لو رفته از روی جعبه گلکسی اس 9 دیدیم که بلندگو استریو از جمله ویژگی های پرچمدار 2018 سامسونگ خواهد بود! در این تصویر تنها یک بلندگو دیده می شود و بعید از در تقارن آن، روی لبه بالا نیز شاهد بلندگوی دوم باشیم اما حدس می زنیم این استریو بودن همانند چیزی باشد که در اچ تی سی 10 (به این سو) یا آیفون 7 (به این سو) دیدیم باشد.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس 9 چقدر نظر شما را جلب کرده است؟ فکر می کنید روزی آن را بخرید و پس از خرید آن، دکس پد (Dex Pad) را نیز برای آن تهیه کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

از بابت جک3.5 خیلی خوش حال شدم امیدوارم هیچوقت حذف نکنه
مخالف این کارم شدیدا

Peiman

با توجه به این تصویر حاشیه های کناری اس ۹ اضافه نشده و این خیلییی خبر خوبیه .در مورد دکس هم به نظر من طراحی زشتی داره و نسل قبلی بهتر بود

دکتر رسول آریان

آره. اس 9 که اینجا شاهدش هستیم خیلی شبیه به اس 8 هست.

Pouya

خود گوشی همیشه زیباتر از کانسپتا و لو رفته های قبل از رونماییشه بهم تو اس 8 ثابت شد

من منتظرم تا S9 پلاس وارد بازار بشه، سبک و سنگین کنم ببینم نوت 8 بیشتر ارزش خرید خواهد داشت یا S9 پلاس. هم از نظر امکانات، هم قیمت.
اما قطعا اوایل سال آینده یکی از این دو گوشی رو خواهم خرید.

+Note8 VS S9

Mortazavi

فکر می کنم اس۹پلاس ارزش خرید بیشتری داشته باشه چون هم پردازنده و امکانات جدید تری داره هم بنظر زیباتر از نوت۸ باشه البته اگه قلم فوق‌العاده نوت واسه شما اولویت نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)