حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج در ویدیو دیده شد، قابلیت Edge Lighting و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9

دو روز پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) در دست توسعه است. امروز اما ویدیویی از آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) منتشر شده که یک نگاه کلی جذاب به رابط کاربری جدید سامسونگ اکسپرینس 9 را به ما می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

همانطور که در ویدیو بالا می بینید، آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج روی دستگاه مذکور با رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 (Samsung Experience 9.0) یا به اختصار SE 9 با تغییرات خوبی عرضه شده است. 3 تغییر مورد بحث در این ویدیو علاوه بر ظاهر کلی رابط کاربری، متمرکز بر قابلیت Edge Lighting، قالب های گرافیکی AOD (نمایشگر همیشه روشن) و قابلیت به تعویق انداختن یا اصطلاحا چرت زدن (Snooze) اعلانیه ها است.

سامسونگ اولین بار قابلیت Edge Lighting را در گلکسی اس 8 رونمایی کرد اما آن را با آپدیت اندروید 7 به گلکسی اس 7 اج اضافه نکرد. حالا با دریافت دومین و احتمالا آخرین آپدیت اساسی گلکسی اس 7 اج، سامسونگ برای کاربران این دستگاه غافلگیری جالبی داشته و این قابلیت را اضافه کرده است. در این حالت وقتی شما اعلانیه ای دریافت می کنید، دور نمایشگر یک نوار نورانی نمایش داده می شود که جذاب است. هنوز مشخص نیست در برنامه موزیک همانند گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 هم این قابلیت برای رقص نور اضافه شده است یا خیر.

قالب ها گرافیکی نمایشگر همیشه روشن (AOD) نیز به روز شده و البته توانایی به تعویق انداختن نوتیفیکیشن ها نیز وجود دارد. درباره حجم این آپدیت، زمان عرضه به صورت آزمایشی یا رسمی هیچ خبری در دست نیست اما اگر اوضاع به روال سال گذشته و عرضه اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و گلکسی اس 6 پیش برود، گلکسی اس 7 آپدیت اندروید 8 را جایی اواخر اسفند یا اوایل فرودین دریافت خواهد کرد.

نظر شما درباره این قابلیت های آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

ببخشید آقای عطایی، ولی فکر می کنم اشتباه می کنید. Edge lighting خیلی وقته که تو سری اس ۷ هم هست. فقط فرقش اینه که اینقدر تنظیمات نداره. فقط یه خاموش روشن داره. وگرنه خود این قابلیت چیز جدیدی نیست.

siavash-t

سلام. متوجه منظورتون می شم. ولی شما متن رو نگاه کنید. جوری نوشتید انگار این قابلیت برای اولین بار با اس ۸ معرفی شده. در حالی که تو اس ۷ هم بوده. ولی به متنوعی اس ۸ نبوده.

خیلی خوبه که همزمان با آپدیت شدن نسخه های اندروید، رابط های کاربری هم آپدیت بشن. کاری که معمولا در سیستم سامسونگ کمتر اتفاق میوفته.

amir shar

کامل ترین اندروید۸ رو ارائه میکنه دمش گرم

Amir17hossein

سلام ببخشید چطوری باید روی اس ۷ اج نصبش کنیم
هرچی بروز رسانی رو میزنم نمیاره

Amir17hossein

سلام ببخشید چطوری باید روی اس ۷ اج نصبش کنیم
هرچی بروز رسانی رو میزنم نمیاره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)