حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زد‌تی‌ای گوشی Blade V9 را در نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | MWC، ZTE، اخبار رسمی شرکت‌ها، اسمارت‌فون

زد‌تی‌ای از ماه دسامبر درحال آماده‌ سازی موبایلی به اسم Blade V9 بوده است و حالا وقت آن رسیده است که آن را در نمایشگاه MWC امسال رونمایی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.تصاویر و شایعات زیادی از ماه دسامبر برای Blade V9 به وجود آمده بود، عکس‌های مختلفی از این گوشی به بیرون درز کرده بود و مشخصات این دستگاه نیز فاش شده بود اما ظاهرا زد‌تی‌ای قصد اتمام این شایعات را دارد و اعلام کرده است که در نمایشگاه MWC امسال از این گوشی به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد.

بیلد وی 9 اولین گوشی کمپانی زد‌تی‌ای خواهد بود که از نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کند و امیدواریم همانند دیگر گوشی‌‎های بازار، این دستگاه نیز نه زیادی کشیده باشد و بتوان به راحتی با آن کار کرد.

با توجه به اینکه این یک گوشی میان‌رده است یک صحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2160×1080 برای آن در نظر گرفته شده است و همچنین یک خبر ناراحت کننده این است که اینبار زد‌تی‌ای بجای استفاده از پنل امولد از ال‌سی‌‎دی استفاده کرده است.

یک پردازنده از سری 400 کوالکام برای این گوشی در نظر گرفته شده است که آن هم اسنپدراگون 450 می‌باشد. جالب است بدانید که این دستگاه همانند گوشی‌هایی مثل الجی کیو 6 در سه مدل اما با پردازنده یکسان معرفی خواهد شد.

یک مدل با 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم و مدل دیگری با حافظه داخلی 32 گیگ و 3 گیگابایت رم. البته یک نسخه بالارده نیز وجود دارد و آن هم مدل 64 گیگ گوشی است که با 4 گیگابایت رم معرفی خواهد شد.

بلید وی 9 از یک سنسور دوگانه برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند. یکی از سنسور‌‎های این دوربین کیفیتی 16 مگاپیکسلی و دیگری 5 مگاپیکسلی دارد که می‌توانید با استفاده از آن تصاویر بوکه و زیبایی بگیرید. دوربین جلوی گوشی نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که برای یک گوشی میان‌رده عالی به نظر می‌رسد.

باتری 3200 میلی‌آمپری این دستگاه برای استفاده عادی عالی به نظر می‌رسد و یک خبر خوب.! جک هدفون هنوز برای این گوشی وجود دارد و زد‌تی‌ای تصمیمی به حذف آن نگرفته است. همچنین سنسور اثر انگشتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است که در پنل پشتی دستگاه قرار دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نمی‌دونم قیمتش چنده اما طراحی و مشخصات جالبی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji