حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی سی 10 پلاس در AnTuTu مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

سری C سامسونگ شاید زیاد معروف نباشند اما همیشه با مشخصاتی قدرتمند و قیمتی مناسب وارد بازار می‌شدند. امروز نیز گلکسی سی 10 پلاس در برنامه آنتوتو مشاهده شده است و در دیتابیس این برنامه به ثبت رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهرا تمامی گوشی‌های سامسونگ که قرار است در نمایشگاه MWC یا طی چند وقت آینده معرفی شوند، یک به یک در آنتوتو ثبت می‌شوند و امروز نیز نوبت به گلگسی سی 10 پلاس رسیده است که با وارد شدن به این بنچمارک، مشخصات آن فاش شده است. بر اساس تصویر منتشر شده از این بنچمارک، شماره مدل گوشی SM-C9150 می‌باشد. همچنین پردازنده اسنپدراگون 660 و 6 گیگابایت رم از مشخصات سخت افزاری اصلی این گوشی می‌باشند.

نسبت تصویر 18:9 روز به روز درحال افزایش است و دیگر فرقی نمی‌کند گوشی پرچمدار خریداری کنید یا یک گوشی میان‌رده، در بیشتر مواقع برخی از کمپانی‌ها مثل الجی با معرفی الجی کیو6 و شیائومی با معرفی ردمی 5 و سامسونگ نیز حالا با معرفی ای 8 های 2018 خود، همگی پا به عرصه این سبک از نسبت تصویر گذاشته اند.

اما متاسفانه برای این گوشی از همان نسبت تصویر 16:9 استفاده شده است و رزولوشنی فول اچ‌دی، محتوای تلفن همراه را به شما نشان می‌دهند. امیدواریم برخلاف سابقه گذشته گوشی‌های مختلف با نسبت تصویر 16:9، این بار شاهد حضور حاشیه‌های زیاد برای این گوشی نباشیم.

شایعه‌های مختلفی درمورد دوربین دوگانه این گوشی نیز درحال پخش شدن هستند اما هنوز منبع خاصی به آن اشاره نکرده است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آیا این گوشی فقط برای بازار چین؟؟؟؟

Amir026

کلا سری c فقط بر چینه و این یکی هم بعیده جای دیگه عرضه شه

Mortazavi

بنظر من نسبت ۱۶:۹ برای گوشی های تا ۵.۵ اینچ خیلی مناسب و اگه مثل سونی حاشیه های کناری ناچیز باشه خوشدست تر میشه ولی از ۵.۵ تا ۶.۴ نسبت ۱۸:۹ بهتره چون عرض گوشی کمتر میشه و گوشی خوشدست تر میشه
حالا حساب کنید یه صفحه ۵.۲ بخاد ۱۸:۹ باشه اونوقت موقع بازی یا فیلم(اکثرا) شما به اندازه یک نمایشگر ۴.۷ با نسبت ۱۶:۹ فضا دارید و در واقع با نسبت ۱۸:۹ تو صفحات زیر ۵.۵ شما فضای کمتری برای مولتی مدیا و گیمینگ در اختیار دارید.

البته تو صفحات بیشتر از ۵.۵ هم این مشکل هست ولی به کمتر شدن عرض گوشی و خوشدست شدنش میارزه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji