حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در تمام مدل‌های 2018 آیفون از فناوری فیس ‌آیدی استفاده خواهد شد؛ قسمت ناچ در سال 2019 نازک‌تر می‌شود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

قابلیت تاچ سه بعدی و صفحه‌نمایش حساس به فشار قابلیتی بود که توانست به عنوان یک واحد از DNA محصولات اپل شناخته شود. با رونمایی از آیفون X شاهد حرکت انقلابی دیگر هستیم. فیس ‌آیدی قرار است امضای دیگری برای اپل در محصولات آینده باشد. در ادامه همراه باشید.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های کره‌ جنوبی LG Innotek قرار است تولید TrueDepth camera را افزایش دهد و با همکاری یک شرکت چینی که به نظر می‌رسد شارپ باشد، این تولید به صورت انبوه در تعداد بالا انجام شود.

اگر شایعات قبلی درست از آب در بیاید یعنی آیفون‌های آینده تحت عنوان  iPhone Xs و Xs Plus معرفی خواهند شد. جدای از این که قرار است تمام فناوری‌های قبلی بر روی این د.و دستگاه باشد، ما دستگاهی به عنوان iPhone 9 هم خواهیم داشت که با صفحه‌نمایش LCD معرفی می‌شود. این دستگاه نیز قرار است دارای فیس آیدی باشد و به زبانی دیگر در تمامی محصولات فیس آیدی به کار رود در نتیجه نیاز به شرکت هایی همانند الجی جهت تامین سخت افزار مورد نیاز هست.

Atherton Research در گزارش خود اشاره کرد که ناچ و یا بریدگی بالای فعلی آیفون X قرار نیست در مدل‌های سال ۲۰۱۸ تغییری داشته باشد بلکه تغییرات این قسمت مربوط به مدل‌های سال آینده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات هم می‌توان به اندازه آن اشاره کرد که قرار است باریک‌تر از قبل باشد.

شاید در سال ۲۰۱۹ شاهد بازگشت سنسور اثرانگشت این بار به زیر پیکسل‌های صفحه‌نمایش باشیم. نظر شما چیست؟ آیا اپل نقشه خاصی برای امسال در سر دارد؟

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اپل خودشو ضایع می‌کنه با اینکار. این همه علیه تاچ آیدی تبلیغ کرد . اپل سعی کنه برای ۲۰۱۸ برآمدگی افتضاح دوربینشو درست کنه

Mortazavi

به نظر من ناچ باید امسال کمتر میشد که طراحی x پخته تر بشه و اگه بخاد گوشیش دقیقاً مثل پارسال باشه جالب نیست و یه تغییر حداقلی رو نیاز داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....