حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بنفش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ در رندری دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو روز پیش بود که قاب اصلی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رنگ بنفش لو رفت و دو ماه پیش نیز دیدیم که رنگ های گلکسی اس 9 لو رفتند، رنگ خاص امسال احتمالا بنفش است. حالا اما یک رندر از رنگ بنفش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ دیده شده که مرور آن ضرری ندارد!

تصویر اصلی مطلب گلکسی اس 9+ بنفش را نشان می دهد که می توان آن را بنفش یاسی یا Lilac Purple نیز دانست. از آن جا که سامسونگ و جدیدا دیگر شرکت ها در جستجوی کشف رنگ های جدید و خاص به لطف بدنه شیشه ای موبایل های پرچمدار خود هستند، اینکه رنگ بنفش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 رنگی خاص باشد۷ بعید نیست.

گلکسی اس 9 بنفش

گلکسی اس 9 بنفش

رنگ بنفش گلکسی اس 9 نیز در تصویر بالا دیده می شود. آنطور که مشخص است گلکسی اس 9 نیز همانند گلکسی اس 8، گلکسی نوت 8، گلکسی A8 2018 یا حتی آیفون X با پنل جلویی مشکی عرضه خواهد شد و این به دلیل پوشاندن حسگرهای متعدد بالای نمایشگر است. قاب پشتی و آلومینیوم دور دستگاه به رنگ بنفش یا رنگ های دیگر گلکسی اس 9 بود.

مورد تازه دیگری از این رندرها استخراج نمی شود و می توان گفت تایید کننده همان موارد است که می دانستیم. شما اهل خرید رنگ خاص موبایل هستید؟ رنگ بنفش گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ را چطور می بینید؟ بد نیست بدانید گلکسی اس 8 نیز قرار بود چنین رنگی داشته باشد اما در نهایت خروجی موجود رنگی بین نقره ای و بنفش شد که به آن ارکید گری (Orchid Gray) می گویند.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

رنگ مشکی مردونه تر و خاص تر هستش. اما جذب لکه اش هم به مراتب بیشتر دیده میشه. هر چند که من خودم همیشه گارد میذارم روی گوشی.

Peiman

متاسفانه همون‌طور که گفتم طراحی پسرفت داشته . S8 بسیار زیبا تره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)