حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 12 (HTC U12) یا HTC Imagine در این تصویر دیده می شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

می دانیم که اچ تی سی به هر حال یک پرچمدار برای سال 2018 خود معرفی خواهد کرد اما احتمال اینکه آن را در نمایشگاه MWC 2018 ببینیم بسیار کم است. هفته پیش در تایوان در جریان معرفی یک اپراتور محلی به نام Chunghwa Telecom دستگاهی از اچ تی سی برای تست شبکه 5G استفاده شد که هنوز به صورت رسمی معرفی و عرضه نشده است. تصویر این دستگاه توسط Evleaks منتشر شده عنوان می شود مربوط به پروژه دستگاهی با کد HTC Imagine خواهد بود، این پروژه می تواند همان اچ تی سی یو 12 (HTC U12) باشد. پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اچ تی سی یو 12 (HTC U12) یا HTC Imagine را پیشاپیش ببینیم.

اچ تی سی یو 12 (HTc U12)

اچ تی سی یو 12 (HTc U12)

توییتی که از iamaniff‏ در تصویر بالا می بینید توسط ایوان بلاس تایید شده و عنوان می شود که مربوط به پروژه HTC Imagine است. دستگاهی که احتمالا به لطف استفاده چیپست جدید اسنپدراگون و مودم X20 برای تست شبکه 5G اپراتور محلی تایوانی استفاده شده، متعلق به اچ تی سی بوده و تا کنون رسما معرفی نشده است.

این دستگاه از نظر ظاهری شباهت زیادی به فبلت میان رده اچ تی سی U11 Eye و فبلت پرچمدار اچ تی سی U11+ است و دلیل اصلی را می توان در نمایشگر 18:9 و کم حاشیه آن دید. از باقی زوایا این دستگاه کاملا پوشده است و نمی توان اطلاعات بیشتری را کسب کرد.

اچ تی سی Imagine

اچ تی سی Imagine

شما چطور فکر می کنید؟ این دستگاه می تواند نسخه پیش نمایش اچ تی سی یو 12 (HTC U12) باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

عکس دیگه ای ازش دیدم ک حاشیه پایین گوشی معلوم بود.
احتمالا خود یو12 باشه

Peiman

قطعا نسخه نهایی نیست . شاید به نسخه نهایی خیلی نزدیک باشه

siavash-t

چه سرعت دانلودی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)