حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورژن 2018 گوشی Oppo A71 معرفی شد

اوپو از نسخه 2017 گوشی A71 چند وقت پیش در ماه سپتامبر رونمایی کرد و ظاهرا این گوشی تنها یک دستگرمی برای رونمایی اوپو از نسخه اصلی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نسخه ارتقا یافته این گوشی در پاکستان به صورت رسمی رونمایی شده است و به احتمال زیاد به زودی وارد هند خواهد شد. این گوشی شباهت‌های زیادی نسبت به نسخه 2017 خود دارد اما تغییرات به خصوصی را در خود دیده است تا در سال 2018، نیاز‌های یک کاربر عادی را رفع نماید.

این گوشی از همان صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 720 برخوردار است. همچنین 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده اسنپدراگون 450 از جمله مشخصات اصلی این دستگاه هستند.

یک دوربین 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی به ترتیب دوربین اصلی و سلفی Oppo A71 هستند. همچنین یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

همانطور که گفتیم این گوشی تفاوت‌های چندانی نسبت به نسل قبلی خود داشته است و آن هم استفاده پردازنده اسنپدراگون 450 به جای پردازنده مدیاتک MT6750 می‌باشد که باعث افزایش سرعت 12.5 درصدی گوشی شده است.

همچنین 2 گیگابایت رم، جایگزین 1 گیگابایت رم شده است و همچنین نسخه 3.2 رابط کاربری ColorOS بر روی این گوشی نصب شده است. این به این معنی است که شما می‌توانید از ویژگی اختصاصی “AI Beauty Recognition Technology” اوپو برای تصویر برداری استفاده کنید.

این گوشی در پاکستان از قیمت 144 تا 179 یورو به فروش خواهد رسید و تنها در دو رنگ طلایی و مشکی موجود خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

هند ،پاکستان، چین برای افزایش فروش یک کمپانی کافین . به همین دلیل اوپو یکی از پرفروش ترین هاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji