حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو (Oppo) هم پتنت گوشی با صفحه نمایش تاشو ثبت کرد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات

در ترنجی خواندیم که گوشی با صفحه نمایش تاشو موضوعی است که هوآوی، OPPO، سامسونگ و LG همگی در حال کار بر روی آن هستند. چندی پیش نگاهی داشتیم به موبایل تاشو با دو نمایشگر ZTE Axon M، دستگاهی که شاید آغازی باشد بر موبایل های تاشو با دو نمایشگر. پس از شایعات گلکسی ایکس (Galaxy X) و سرفیس فون (Surface Phone)  و البته موبایل تاشو الجی حالا نوبت به پتنت گوشی با صفحه نمایش تاشو اوپو (Oppo) رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بشنویم.

به شکل مشخصی می توان دید که همه شرکت ها در حال دست و پا زدن برای پیدا کردن روش صحیح ارایه یک موبایل با صفحه نمایش تاشو هستند. پتنت های مختلف، دیدهای متفاوت و دستگاه هایی که مشخص نیست به چه شکلی پیش بروند. از نگاه اوپو (Oppo) موبایل با صفحه نمایش تاشو باید به شکلی باشد که در تصاویر بالا می بینید. یک نمایشگر بزرگ که از وسط به دو نیم تقسیم می شود. زمان که بسته شده باشد، از یک سوی آن مکالمه انجام شود و از سوی دیگر بتوانید با دوربین جلو سلفی بگیرید.

دوربین اصلی دوگانه و پشت آن قرار دارد. حاشیه های بالا و پایین زیاد است اما حاشیه راست و چپ کمتر در نظر گرفته شده که در حالت بسته شدن موبایل، لبه میانی با حاشیه صفر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که موبایل با صفحه نمایش تاشو به دید کدام یک از شرکت ها نزدیک تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir shar

آینده دنیای موبایل داره رو به تاشو بودن میره البته اون طرح کلی ش رو نمیتونم تجسم کنم ولی اگه چیز خفنی باشه ارزششو داره جای گوشی های الان رو بگیره

Peiman

نه مثل اینکه قضیه جدیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)