حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی اس 9 احتمالا شما را غافلگیر کند!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

درباره گلکسی اس 9 موارد متفاوتی برای غافلگیر شدن وجود دارد. در حقیقت البته اگر بگوییم شایعات غافلگیرکننده بهتر است چون مراسم معرفی بیشتر شبیه به مراسم تایید اطلاعات لو رفته است! یکی از این غافلگیری ها در دوربین خواهد بود و مشخصا سامسونگ امسال در پرچمدار خود مانور زیادی روی آن خواهد داد اما گذشته از همه مشخصات سخت افزاری و توانایی های ویژه، لطفا به من بگویید قیمت گلکسی اس 9 چند است؟! این سوال پاسخ راحتی ندارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات درباره قیمت گلکسی اس 9 را بررسی کنیم.

قیمت گلکسی اس 9

قیمت گلکسی اس 9

در توییتی که از Ricciolo منتشر شده است عنوان می شود که گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس گران ترین “گلکسی” تا به حال خواهند بود! البته اگر این توییت صحت داشته باشد باید بگوییم قاعدتا گلکسی نوت 8 هم جز گلکسی ها حساب می شود (!) و اگر خانواده گلکسی اس 9 بخواهند گران ترین گلکسی باشند باید قیمتی بیشتر از قیمت آن را مد نظر داشته باشیم!

منبع مطلب اما کمی این حدس را آرام تر کرده و می گوید شاید گلکسی اس 9 گران ترین “گلکسی اس” تاریخ باشد! خب اجازه بدهید مروری بر قیمت دو نسل پیشین گلکسی اس یعنی قیمت گلکسی اس 7 و قیمت گلکسی اس 8 داشته باشیم:

قیمت پرچمدارها

قیمت پرچمدارها

برای دید بهتر رقیب های این پرچمدار را نیز در کنارش قرار دادیم. اگر قیمت گلکسی اس 9 بخواهد گران ترین گلکسی اس باشد باید حداقل از 750 دلار که قیمت گلکسی اس 8 بود گران تر باشد و این حداقل قیمت 800 دلار را به ما آدرس می دهد! هنوز این قیمت 200 دلار (20 درصد) از قیمت آیفون X کمتر است و باید دید که آیا سامسونگ می خواهد از اپل منصف تر باشد یا قیمت گلکسی اس 9 پلاس که دوربین دوگانه دارد قرار است به پای آیفون X برسد!

نظر شما چیست؟ به هر حال دیدیم که سال 2017 افزایش قیمت گوشی ها را به ما تحمیل کرد، آیا این روند جایی ثابت خواهد شد؟ نظر شما درباره قیمت احتمالی گلکسی اس 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

متاسفانه هم گوشی ها گرون میشن هم ارزش پول ما کمتر میشه که به پول ما قیمتی معادل ۳۷۰۰ میشه

Peiman

شت?
چه خبره هی چپ و راست گرون میکنند . دو روز دیگه باید کلیه بفروشیم تا پرچمدار بخریم

Saeed Mohammadipouya

چه خبره شهر هرته؟ اونم برا این

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)