حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی اس 9 رسما 6 اسفند اعلام شد

کمپانی سامسونگ از سال 2016 شروعی جدی را در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند در پیش گرفت و هر سال از سال قبل بهتر و بهتر می‌شد. همانطور که می‌دانید گلکسی اس 9 پرچمدار بعدی سری اس سامسونگ خواهد بود که در سال 2018 رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تاریخ معرفی گلکسی اس 9 را بدانیم.

اگر علاقه‌مند به دنیای تلفن‌همراه باشید می‌دانید که سامسونگ هر سال اقدام به رونمایی از یک محصول جدید از سری اس و نوت خود می‌کند. با توجه به اینکه این شرکت هر سال اول اقدام به رونمایی از سری اس خود می‌کند، شایعات زیادی در خصوص گلکسی اس 9 به بیرون آمده است و به همین دلیل سامسونگ اقدام به اعلام تاریخ معرفی گلکسی اس 9 به صورت رسمی کرده است.

با توجه به این موضوع، سامسونگ در روز 6 اسفند 1396، در شهر بارسلونا قصد دارد تا از نسخه جدید خانواده اس خود با نام اس 9 پرده برداری کند.

در عکسی که از سمت سامسونگ منتشر شده تنها یک متن نوشته شده است “The Camera. Remagined” که به احتمال زیاد این موضوع را به ما نشان می‌دهد که باید منتظر رویارویی با یکی از بهترین دوربین‌های موبایلی سال 2018 باشیم.

با توجه به شایعات امسال سامسونگ تغییراتی اساسی در زمینه دوربین برای گلکسی اس 9 تدارک دیده است. از فیلم برداری فول‌اچ‌دی با سرعت 480 فریم بر ثانیه  تا احتمال وجود دوربین دوگانه برای سری اس.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من دیگه صبرم برای دیدن پرچمدارای سونی و سامسونگ تموم شده .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji